ترندهای روز

مجازات مرگ؛ تاوان انتقام‌گیری مرگبار/ مردی را کشتم که با زن صیغه‌ای سابقم رابطه داشت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

متهم که مردی جوان است پس از ۱۳ سال ازدواج موقت و پایان دوران صیغه همسرش متوجه می شود که همسرش با مرد دیگری رابطه دارد و برای انتقام از این مرد او را در باغی کشت. در ورامین

این قتل دو سال پیش اتفاق افتاد و ماموران برای اطلاع از ماجرا ردیابی را آغاز کردند که مرد جوانی به نام پدرام در بیمارستان جان باخت. نگهبان بیمارستان به پلیس گفت که زن جوانی پدرم را به آنجا آورده است. اما بعد او را ترک کرد و رفت.

پلیس با بررسی دوربین های مداربسته بیمارستان متوجه شد که نام زن جوان بتا است. این زن پس از دستگیری به ماموران گفت: من نقشی در مرگ پدرم ندارم و برای نجات پدرم او را به بیمارستان رساندم.

بیتا به ماموران گفت قاتل مردی به نام محسن بوده که قبلا شوهرش بوده است.

پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در این جلسه ابتدا کیفرخواست متهم قرائت شد و سپس مادر و فرزند مقتول درخواست قصاص را مطرح کردند.

نوبت به محسن که رسید پشت تریبون ایستاد و خطاب به داوران گفت: از اتفاقی که افتاده عمیقا متأسفم و به والدین تسلیت می گویم.

محسن گفت: ۱۳ سال پیش به عنوان صیغه با بیتا ازدواج کردم. در این سال ها هر وقت مدت صیغه تمام می شد آن را تمدید می کردیم. من عاشق این زن بودم و او این را می دانست. آخرین بار بعد از پایان دوره صیغه، آن را تمدید نکردیم. اما ما هنوز با هم زندگی می کردیم. فکر می کردم بتا آنقدر مرا دوست دارد که نیازی به تمدید صیغه ندارم. اما من اشتباه می کردم. او هنوز در خانه من زندگی می کرد. اما ارتباطش با من قطع شده بود. بعد از مدتی متوجه شدم که او با کسی رابطه دارد. بیتا را دنبال کردم و متوجه شدم که او با مردی به نام پدرم رابطه دارد. روز حادثه وقتی بیتا از خانه ام خارج شد دنبال او رفتم و متوجه شدم که وارد باغی در قرچک شده است. یک مهمانی در باغ بود. پریدم داخل دیوار و با پدرم روبرو شدم. او با قمه به من حمله کرد و من او را با اسلحه تهدید کردم. او می خواست با قمه مرا بزند که با کتی که همراهم داشتم ضربه ای به من زد تیر من شلیک کردم اما قصد کشتن او را نداشتم و بعداً متوجه شدم که سه گلوله به پا و سینه او اصابت کرده است.

پس از اظهارات متهم، وکیل مدافع وی نیز در جایگاه قرار گرفت و دفاعیات خود را ارائه کرد. در پایان قضات برای تصمیم گیری در دادگاه حاضر شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا