فرهنگ و هنر

مجری برنامه عمارت کیست؟ +پوستر :: افق میهن

شعبده باز برنامه قهار عمارت کسی نیست جز سعید فتحی روشن که شاید او را با اجرای بی نظیرش در مسابقه عصر جدید می شناسید، او در مسابقه شب مافیا حضور داشت; زودیاک به عنوان یک ذهن گرا در برنامه منتالیست شرکت کرده است

به گزارش افق میهن، شاید سعید فتحی روشن را با اجرای بی نظیرش در مسابقه عصر جدید بشناسید، او در شب های مافیا شرکت کرد; مسابقه زودیاک به عنوان شرکت کننده و در برنامه منتالیست به عنوان منتالیست و هم اکنون در عمارت است، در ادامه با سعید فتحی روشن بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی سعید فتحی روشن

سعید فتحی روشن در ۱۵ به دنیا آمد آذر شعبده بازی را از ۱۲ سالگی (۱۳۷۱) در تهران با حمایت پدر و مادرش و علی گل یاس که دوست پدرش و اولین معلم شعبده بازی او بود آغاز کرد و به آموزش شعبده بازان سوئدی و آلمانی ادامه داد. و در ایران با راهنمایی اساتید ایرانی با جادوی ذهنی آشنا شد. او ۱۵ سال پیش تخصص خود را در حوزه سلامت روان آغاز کرد و هم اکنون در این زمینه مشغول به کار است. سعید اولین مجموعه شعبده بازی را با مجوز رسمی در ایران تولید کرد. این مجموعه در تیر در سال ۲۰۱۳ با نام «این مرد جادویی نیست» منتشر شد و با استقبال خوبی روبرو شد. همچنین اولین مجموعه آموزش جادوگری در زمینه ذهنیت به زبان فارسی را در ایران تولید کرد. این مجموعه با نام ۱+۱۳ از طریق اولین و بزرگترین مرجع شعبده بازی (سایت شعبده باز) در دسترس است. این سریال مسیر تعداد زیادی از دانش آموزان و حتی شعبده بازان را به سمت رشته ذهنی تغییر داد. اجرای زنده منتال سعید در روز سال نو (۱۳۹۱) در رادیو ایران – تور اجرایی دبی (باشگاه ایرانیان)، ابوظبی (تالار بین المللی تئاتر) به دعوت سفیر و رایزن فرهنگی محترم و تهران (تالار برج میلاد) از جمله ایشان از دیگر فعالیت‌هایش این است که سعید در سال ۱۳۹۲ به عادل فردوسی‌پور پیشنهاد داد که جنجال‌هایی به پا کرد.

سعید فتحی روشن در عمارت

سعید فتیروشان به تازگی اجرای برنامه ای به نام عمارت را بر عهده گرفته است که در هر قسمت از این برنامه به اجرای شعبده بازی و ورق بازی با حضور شخصیت های حاضر در برنامه می پردازد.

به طور کلی، جادو معمولاً برای بسیاری از مخاطبان جذاب است. بنابراین «امارات» می تواند مخاطب را سرگرم کند، اما شعبده بازی های فتحی روشن در این برنامه باید به اندازه کافی غافلگیرکننده، هیجان انگیز و جدید باشد.

شاید البته ترکیب مهمانان این برنامه با حضور لیلا اوتادی، وحید شمسایی، ملیکا زارعی و پژمان بازغی به جذابیت این برنامه کمکی نکند، اما ایده برنامه اگر با سازوکار اجرا شود. بر اساس هیجان واقعی و نه کاذب می تواند به مرجعی برای رسانه ملی تبدیل شود. بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا