بانک و بیمه

مجری طرح و مسئول پروژه «کیفیت خدمات فرودگاهی» منصوب شد

به گزارش ایران تحلیل، در پی تصمیم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با حفظ سمت سازمانی، محمدمهدی افشاری به عنوان مدیر پروژه و مسئول پروژه ASQ کلیه فرودگاه های کشور منصوب شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این حکم اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال با نظارت اینجانب و با همکاری مدیران محترم فرودگاه ها و ستاد شرکت و بهره گیری از امتیازات جهانی. دانش و تجربه او انتظار دارد از تمام توان خود برای اجرای پروژه با تاکید بر ماموریت های زیر استفاده کند.

۱- تدوین و استقرار سامانه و رتبه بندی فرودگاه های کشور از نظر سطح عملکرد مطابق با استانداردهای بین المللی.

۲- نظارت بر رشد هماهنگ کیفیت خدمات فرودگاهی با اولویت فرودگاه های بین المللی تحت نظارت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران.

۳- تهیه گزارش های منظم با ایجاد سیستمی برای ارزیابی نظرات و انتظارات ذینفعان.

۴- عضویت دائم در برنامه جهانی ASQ و تبادل اطلاعات بین المللی از طریق ACI

۵- شناسایی گلوگاه های توسعه خدمات و انجام اقدامات پیگیری لازم و مشخص تا رفع کامل موانع و کمبودها به منظور جلب رضایت ذینفعان.

باید بگویم؛ با توجه به اینکه فرودگاه ها یکی از ارکان و نقطه کانونی اتصال تمامی حلقه های زنجیره ارزش حمل و نقل هوایی محسوب می شوند، برنامه کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) با هدف بهبود خدمات ارائه شده توسط فرودگاه ها و به ویژه فرودگاه ها برای بهبود مستمر ضروری است. . به منظور ارتقای رقابت پذیری فرودگاه های بین المللی در کشور، مراحل مختلف تدوین، اجرا، نظارت و کنترل خدمات و فرآیندهای مرتبط باید به دقت رصد و مدیریت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا