ترندهای روز

مجوز خرید اسپری فلفل، شوکر و باتوم به تعدادی از مشاغل

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه سالمندان با اعلام این خبر گفت: طی قراردادی که خانه سالمندان با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی منعقد کرده است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار در کشور به امنیت و حفاظت فردی وجود دارد. تجهیزات، از جمله اسپری فلفل، تفنگ های شوکر، و باتوم های تلسکوپی. است.

این خدمتی است که خانه سالمندان برای تامین امنیت پرستاران ارائه کرده است، البته سازمان نظام پزشکی، نظام مهندسی و کانون وکلا نیز برای افزایش امنیت اعضای خود و کاهش آسیب ها و تهدیدها این خدمات را ارائه کرده اند. پزشکان، مهندسان و وکلا.

دبیرکل خانه سالمندان گفت: به دلیل مشکلات اجاره مسکن، پرستاران زیادی در شهرهای بزرگی مانند تهران در شهرهای اقماری دور از مرکز زندگی می کنند و به دلیل جابجایی های نامتعارف کار پرستاری، پرستاران زیادی که اکثر آنها هستند. زنان هستند، مجبورند صبح خیلی زود یا اواخر شب در ترافیک بین بیمارستان و خانه.

وی افزود: تردد در این ساعات نامتعارف می تواند تهدیدهایی را برای مردم به ویژه بانوان به همراه داشته باشد و برای آنها مزاحمت ایجاد کند و اگر وسایل حفاظت فردی همراه آنها باشد باعث کاهش ترس و استرس و افزایش اعتماد آنها می شود. نفس می دهد، می تواند جنبه بازدارندگی هم داشته باشد.

شریفی مقدم بیان کرد: استفاده از این وسایل بسیار نادر است، اما به محض مشاهده شوکر، اسپری فلفل یا باتوم تلسکوپی در دست پرستار، دیگر مزاحمتی برای او ایجاد نمی شود و از این نظر می تواند افزایش یابد. سطح امنیت پرستاران

وی افزود: آسایشگاه از تامین این اقلام برای پرستاران بی بهره است و پولی به خانه سالمندان تعلق نمی گیرد. هزینه ای که پرستاران برای خرید یک بسته می پردازند شامل یک شوکر، باتوم تلسکوپی و اسپری فلفل، به علاوه بیمه مسئولیت و مجوز حمل این اقلام است.

سه فقره تجهیزات دفاعی و امنیتی فردی با مجوز پلیس پیشگیری فرجا به مبلغ ۶۴ میلیون ریال پس از دریافت مدارک و گواهی سلامت روان و عدم سوء پیشینه و شرکت در کلاس های آموزشی در اختیار پرستاران متقاضی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا