ترندهای روز

محتوای «جوکر ۲» اصلاح شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

معاون نظارت و نظارت ساترا اعلام کرد: اصلاحیه‌های هیئت صدور مجوز ساترا در خصوص تمامی بخش‌های «جوکر ۲» در بخش آقایان هم اکنون توسط پلتفرم فیلمو به‌طور کامل اجرایی شده است.

روز جمعه ۲ شهریور سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری جهانی در فضای مجازی (ساترا) در اطلاعیه ای اعلام کرد که سریال های «فقر» و «جوکر ۲» مجوز ساخت ساترا را ندارند و این موضوع از سوی ساترا به قوه قضاییه

توقیف سریال «فقر» توسط دادستانی از جمله اخباری بود که با صراحت و رسمی بیشتر اعلام شد و هنوز مشخص نیست ادامه این قسمت ها قرار است اصلاح شود یا خیر. اما پس از مصاحبه های مدیران ساترا درباره «جوکر ۲» و اینکه موضوع بیشتر مربوط به قطعات مردانه بود، حالا به نظر می رسد پلتفرم تامین کننده قرار است «جوکر ۲» را درست کند.

سید علی اکبر محمودی مهریزی معاون نظارت و نظارت ساترا اعلام کرد: با توجه به توافق ساترا و فیلمو، اصلاحات شورای صدور پروانه ساترا در خصوص تمامی قسمت های جوکر ۲، قسمت آقایان، هم اکنون انجام شده است. به طور کامل توسط پلتفرم فیلمو اعمال شده و صدور مجوز انتشار طبق توافق ساترا و فیلمو، قطعات زنانه منوط به ارسال کلیه قسمت های قسمت زنانه و مشاهده کار توسط اعضای شورای صدور پروانه ساترا و اعلام می باشد. نظر آنها بوده و نتیجه نهایی پس از بررسی در شورای صدور مجوز ساترا اعلام خواهد شد.

به گفته مهریزی، انتشار قسمت های زنانه منوط به ارسال تمامی قسمت ها به ساترا است. اما قطعات مردانه اصلاح شده و پس از انتشار و پخش مجددا آپلود شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا