ورزشی

محرم نویدکیا در مس ماندنی شد

نویدکیا که در نیم فصل لیگ بیست و سوم هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفت، توانست در شرایط نسبتا خوبی بر این تیم حکمرانی کند و با نارنجی پوشان نیز به فینال جام حذفی راه یابد. مجموعه این اتفاقات باعث رضایت هواداران و مسئولان باشگاه مس از عملکرد نویدکیا شد و آنها را متقاعد کرد که همکاری با این سرمربی را تمدید کنند.

مذاکرات مدیران مس رفسنجان و نویدکیا برای تمدید قرارداد پیش از پایان فصل گذشته آغاز شد و ادامه داشت. در همین راستا نویدکیا بودجه ای را برای ساخت تیمی قوی به مدیران باشگاه ها اعلام کرد و مقرر شد مصوبه این بودجه از مدیریت شرکت مس ایران گرفته شود.

ادامه مذاکرات طرفین در نشستی که یکشنبه شب بین نویدکیا و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس به همراه نماینده مردم رفسنجان در مجلس و البته مدرس خیانی برگزار شد، خاتمه یافت. ، مدیرعامل شرکت مس. در این جلسه مدیران شرکت مس قول های لازم را برای فصل جدید به محرم دادند و در نهایت سرمربی با تمدید یک فصل دیگر قرارداد موافقت کرد.

ظهر امروز حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از توافق با نویدکیا برای تمدید قرارداد خبر داد و حالا صفحه رسمی باشگاه مس در اینستاگرام به این موضوع پرداخته است. باشگاه مس رفسنجان تصویری از نویدکیا به اشتراک گذاشته و تلویحا از تمدید این سرمربی خبر داده است.

با انتشار این مطلب باشگاه مس رفسنجان از توافق با محرم نویدکیا برای فصل جدید خبر داد.

با این تفاسیر قرارداد سال دوم نوویدکیا که از قبل توافق شده بود فعال می شود و این سرمربی به همراه مدیران باشگاه برای فصل جدید و لیگ بیست و چهارم کار خود را آغاز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا