ترندهای روز

محسن تنابنده، نقش‌آفرینی در این فیلم را تکذیب کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

محسن تنابنده گفت: زمزمه هایی درباره ساخت «سن پترزبورگ ۲» به ویژه توسط پیمان قاسم خانی شنیده می شود، اما از کمیت و کیفیت کار اطلاعی ندارم و می دانم که مانند گذشته هیچ جدی نیست. کارهای عملی در این زمینه انجام شده و برنامه های مختلفی هم پیش رو دارم. من دارم.

مدتی پیش در خبرها اعلام شد که پس از پانزده سال، دنباله کمدی موفق «سن پترزبورگ» به تهیه کنندگی حمید پرافیان با حضور محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی و به دلیل بهروز افخمی ساخته می شود. مشغله کاری، این بار رامبد جوان روی صندلی کارگردانی این اثر می نشیند. .

محسن تنابنده بازیگر فیلم سینمایی «سن پترزبورگ» درباره اخبار منتشر شده درباره ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: زمزمه هایی درباره ساخت «سنت پترزبورگ» شنیده می شود. پترزبورگ ۲» به ویژه توسط پیمان قاسم خانی و علیرغم اینکه سریال دوم در رسانه های مختلف تایید شده است. پترزبورگ» اشاره شده است، اما این اخبار شبیه به شایعات است و تاکنون هیچ صحبت جدی در این خصوص انجام نشده و قراردادی نیز منعقد نشده است.

بازیگر سریال پایتخت افزود: اصلا نمی دانم چرا خبر ساخت دنباله ای برای «سن پترزبورگ» مطرح شده است. از طرفی مشغول پروژه های مختلف دیگر هستم و هیچ وقت بحث جدی درباره ساخت «سن پترزبورگ ۲» مطرح نشده است.

تنابنده ادامه داد: از موفقیت یا شکست این کار اطلاعی ندارم اما مانند گذشته کار عملی جدی در این زمینه انجام نشده است و برنامه های مختلفی نیز در پیش دارم و به همین دلیل، فکر می کنم بعید است که این فیلم در نتیجه ساخته شود. رسیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا