فرهنگ و هنر

محسن تنابنده: ساخت «پایتخت ۷» کلید خورد :: افق میهن

شب گذشته محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال «پایتخت» با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود از آغاز فصل جدید این سریال خبر داد.

به گزارش افق میهن، طی سال گذشته بارها موضوعات مختلفی درباره تولید پروژه «پایتخت» مطرح شده است. از ساخت قسمت ویژه سینمایی تا ساخت فصل جدید این سریال، هر بار اخبار غیر رسمی در فضای مجازی سروصدا می کرد.

مدیران تلویزیون از یک سال گذشته بدون اشاره به فیلمنامه از مذاکره برای ساخت سریال «پایتخت» صحبت می کردند و اینکه این مسیر نه تنها به بن بست رسیده، بلکه تعامل و مذاکره با عوامل در حال پیگیری است. به بهترین شکل. در همان زمان شایعات و اخباری مبنی بر حضور یا عدم حضور برخی بازیگران در فصل جدید این سریال به گوش می رسید. تا اینکه هومن حاجی عبداللهی با توییت هایی از برخی از این اخبار خبر داد. وی ابتدا تصویری از آغاز کار عوامل «پایتخت» منتشر کرد که این تصور را ایجاد کرد که ضبط و تصویربرداری سریال آغاز شده است و سپس در تصویری دیگر از پشت صحنه این سریال از حضور خبر داد. بهرام افشاری در این سریال. قبلا گفته شده بود که به دلیل مشغله کاری در این پروژه حضور ندارد.

مهدی نقویان سرپرست سیمافیلم چندی پیش در گفت وگویی از مرحله پیش تولید این سریال خبر داد و از اینکه این سریال پس از پنج سال تولید می شود، پیش تولید سنگینی دارد.

اما پس از گذشت ۲ روز از این مصاحبه، محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال شب گذشته با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود از راه اندازی «پایتخت» جدید خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا