اخبار بورس

محصولات “بفجر” موتور محرکه کارخانه‌های منطقه است/ تقسیم سود ۴۵۰ تومانی بین سهامداران “بفجر”

در مجمع عمومی ذکر شد؛

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور سهامداران برگزار شد.

گزارش کردن افق میهنمجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور سهامداران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علی زال خانی، مدیرعامل فجر انرژی خلیج فارس، در این مجمع اظهار داشت: فجر انرژی خلیج فارس دارای دو پایگاه تامین انرژی است منطقه به عنوان قلب تپنده منطقه
وی افزود: در سال ۱۳۹۳ به عنوان یک شرکت بورسی وارد بازار سرمایه شدیم. شرکت انرژی فجر خلیج فارس در سال ۱۳۹۷ تغییر نام داد. فعالیت شرکت تولید مواد و محصولات صنعتی به ویژه برق، بخار، اکسیژن و نیتروژن و … می باشد.

زال خانی ادامه داد: مجوزهای لازم برای بهره برداری را دریافت کرده ایم. امروز سرمایه شرکت تقریبا ۲ است.

مدیرعامل شرکت بافجار تصریح کرد: در کارخانه فاضلاب حدود ۸۰۰ متر مکعب فاضلاب تولید می کنیم. پروژه احداث آبرسانی صنعتی داریم. هر چیزی که تولید می کنیم قابل ذخیره نیست. بنابراین به مصرف کنندگان و ذینفعان لوله می شود. این اقدامات توسط واحد فاضلاب که دارای کارشناسان ذیصلاح است انجام می شود.

وی تصریح کرد: حدود ۲۰۶۵ روز عملیات مستمر بدون کوچکترین حادثه ای داشته ایم. ما ۲۲ تعمیر اساسی داریم که با تکیه بر مهارت کارشناسان و پیمانکاران داخلی انجام می شود.

زال خانی تصریح کرد: در ساختار ما شایستگی، کارایی و بهره وری نیروی انسانی برای ما مهم است. کمیته ریسک، زیر نظر هیئت مدیره، به منظور حذف ریسک های احتمالی، ارزیابی و گزارش می دهد. ماموریت اصلی این شرکت ارائه محصولات مورد نیاز مشاغل به شیوه ای پایدار است.

استراتژی شرکت:

وی افزود: افزایش حداکثر سودآوری برای سهامداران، توسعه جغرافیایی بازار، بهبود زنجیره ارزش، روابط و تعامل با ذینفعان، حفظ و مدیریت دارایی های مشهود و نامشهود و ایجاد یکپارچگی.

مدیرعامل «بافجار» گفت: مجموع دارایی ها یک همات بود و حدود ۱۸ همات درآمد داشتیم. قیمت تمام شده محصول در سال ۱۴۰۱ ۶۶ درصد بوده و در سال ۱۴۰۲ به پایان می رسد. مهمترین عامل در تغییر قیمت تمام شده تغییر در تعرفه گاز است. بین ۱۶ تا ۱۷ درصد درآمد شرکت در سال ۱۴۰۲، بین ۹ تا ۱۰ درصد سود و سود خالص در سال مالی ۱۴۰۲ رشد ۵۳ درصدی داشته است.

لازم به ذکر است در پایان مجمع انرژی فجر خلیج فارس پس از تصویب صورت های مالی به ازای هر سهم ۴۵۰ تومان بین سهامداران توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا