خودرو

محصولات بهمن دیزل دارای مزیت رقابتی است


آنچه دیگران می خوانند:

محمد مجید فولادگر سرپرست معاونت هماهنگی و فضای کسب و کار وزارت حراست در حاشیه بازدید از خطوط تولید این شرکت بهمن دیزل در استان قزوین گفت: یکی از مهمترین مزیت های این گروه است بهمن دیزل فعال سازی ظرفیت های نادیده گرفته شده است.

او این اقدام را انجام داد بهمن وی گازوئیل را عامل ایجاد اشتغال در کشور دانست و افزود: به همین دلیل در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

فولادگر اشاره می کند بهمن گازوئیل با تولید گازوئیل یکی از مهمترین نیازهای کشور را تامین می کند، تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر گازوئیل نیازمند نوسازی ناوگان هستیم و ایران دیزل می تواند نیاز کشور را در این زمینه تامین کند.

این مقام مسئول، فعال سازی واحد بی صدا از این مجموعه را اقدامی ویژه در زمینه افزایش بهره وری دانست و تصریح کرد: در تولید محصولات به آینده نگری فکر می کنیم و این نگاه باید با افزایش بهره وری همراه باشد. بهره وری «عمق تولید داخلی.

معاون وزیر صمت گفت: گروه بهمن گازوئیل هم توانایی و هم انگیزه کافی برای افزایش تولید محصولات خود را دارد اما سیستم ناقص گمرک کشورمان انگیزه های لازم را در این زمینه ایجاد نمی کند.

وی گفت: زمانی که حقوق ورودی ۱۰ درصد است، امکان تولید داخل وجود ندارد و وظیفه وزارت امنیت و سایر نهادها است که در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند تا کاهش تعرفه ها انجام شود. در داخل و خارج از کشور محصولات مشابه هستند.

فولادگر با یادآوری اینکه عمق ساخت داخلی زنجیره توزیع را تکمیل می کند، خاطرنشان کرد: باید به سمت تولید محصولات با فناوری بالاتر حرکت کنیم که نیازمند دانش بنیان و متکی بر عمق ساخت داخلی است که مزایای استفاده را به همراه دارد. این فناوری ها مزیت رقابتی را در بازارهای جهانی افزایش می دهد.

فولادگر به یاد آورد؛ همه تولیدکنندگان کشورمان باید با نگاه به بازارهای صادراتی به سمت بازارهای بین المللی حرکت کنند و وزارت امنیت نیز در این مسیر کمک خواهد کرد.

قائم مقام وزیر صامت گفت: نگاه وزارتخانه در دوره جدید اولویت دادن به تامین امکانات برای یگان های پیشتاز پاسخگوی نیازهای کشور است. همچنین این بانک با رایزنی با بانک مرکزی با اختصاص بخشی از تسهیلات خود به بنگاه های صنعتی در استان ها موافقت کرده است.

فولادگر از تشکیل کارگروهی با دستور رئیس جمهور برای تخصیص تسهیلات به واحدهای فعال خبر داد و تصریح کرد: این گروه شامل وزارت اقتصاد، بازرگانی، وزارت حراست و سایر مراجع از جمله سازمان برنامه و بودجه است. “، اعطای تسهیلات بانکی به واحدها جهت اولویت بندی، رسیدگی و پس از تایید نهایی تسهیلات در اختیار این واحدها قرار می گیرد.

باید بگویم؛ بهمن دیزل یکی از تولیدکنندگان خودروهای تجاری است که دارای سبد محصولات متنوعی است و مدل های ۶ تنی، ۸.۵ تنی و ۱۲ تنی را تولید می کند. بهمن دیزل با معرفی کامیون ۱۹ تنی Empower BD300 توانست خلأ بازار را در این رده حمل و نقل پر کند. این شرکت همچنین Empower BD500 را در دسته خودروهای یدک کش ۴۴ تنی عرضه می کند. از محصولات دیگر بهمن دیزل تولید مینی بوس های شهری پگاسوس است.

X9 دوچرخه کش ۵۶۰ اسب بخاری جدیدترین محصول وارداتی دیزلی است که به زودی روانه بازار می شود. این کامیون در سال ۲۰۲۳ به عنوان بهترین وسیله نقلیه تجاری در چین معرفی شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا