ترندهای روز

محصولات رایج اما بیهوده ای که پول خود را برای آن ها هدر می دهیم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شرکت ها با کمک تبلیغات رنگارنگ موفق می شوند چیزهای کاملاً بی فایده را به ما بفروشند. ما با هیجان در فروشگاه ها به دنبال این اقلام می گردیم، پول زیادی برای آنها خرج می کنیم، آنها را به خانواده و دوستان خود توصیه می کنیم و وقتی متوجه می شویم کاملاً بی مصرف هستند، دلسرد و ناامید می شویم. در برخی موارد، این محصولات بی تاثیر نیستند، اما آنقدر گران هستند که ارزش پول را ندارند.

مادران زن

محصولات رایج اما بی فایده ای که پول خود را برای آن هدر می دهیم

تبلیغاتی که در آن ادعا می شود فرمولاسیون لوسیون های زنانه و مردانه تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند صحت ندارد. در واقع شرکت ها فقط از رایحه های مختلف در تولید این محصولات استفاده می کنند، اما ترکیبات شیمیایی که بوی عرق را خنثی می کند در همه عطرها تقریبا یکسان است. بنابراین، خرید مامی که به طور خاص برای زنان ساخته شده است، منطقی نیست.

مکمل

محصولات رایج اما بی فایده ای که پول خود را برای آن هدر می دهیم

بسیاری از افراد برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت خود از مکمل های غذایی استفاده می کنند. اما حقیقت این است که اگر فردی رژیم غذایی سالم و متعادلی داشته باشد، به هیچ مکملی نیاز نخواهد داشت.

به گفته پزشکان، این مکمل ها مضر نیستند، اما مفید بودن آنها مورد تردید است. در هر صورت این مکمل ها نمی توانند جایگزینی برای تغذیه مناسب باشند.

راه حل های لوله بازکنی

محصولات رایج اما بی فایده ای که پول خود را برای آن هدر می دهیم

راه حل های رفع گرفتگی لوله ها برای بازکردن گرفتگی لوله ها طراحی شده اند، اما ضرر آنها بیشتر از فایده است. اسید کلریدریک موجود در این محصولات می تواند نه تنها چربی و آلودگی، بلکه خود لوله ها را نیز حل کند. علاوه بر این، این محلول ها می توانند لعاب چینی توالت فرنگی را از بین ببرند.

و اگر انسداد لوله به دلیل گیرکردن جسم سخت در چاه باشد، این راه حل ها کاملا بی فایده خواهند بود. بهتر است از متخصص بازکنی چاه کمک بگیرید.

اسپری های پاک کننده موبایل

محصولات رایج اما بی فایده ای که پول خود را برای آن هدر می دهیم

این اسپری ها موثر هستند اما هزینه اضافی دارند، زیرا به گفته کارشناسان می توان از آب ساده برای تمیز کردن مانیتور و صفحه نمایش دستگاه های الکترونیکی نیز استفاده کرد. یک پارچه میکروفیبر که کمی مرطوب شده باشد کافی است تا به اندازه این اسپری ها موثر باشد.

ادویه جات زیاد

محصولات رایج اما بی فایده ای که پول خود را برای آن هدر می دهیم

خرید ادویه جات ترشی جات در مقادیر زیاد ممکن است ایده خوبی برای صرفه جویی در هزینه به نظر برسد. اما برخلاف تصور عموم، ادویه ها مانند سایر غذاها تاریخ انقضا محدودی دارند. و در حالی که ما به ندرت از آنها در مقادیر زیاد استفاده می کنیم. بنابراین این احتمال وجود دارد که آنها قبل از اینکه فرصتی برای تکمیل آنها پیدا کنید منقضی شوند. بنابراین بهتر است ادویه جات ترشی جات را در حجم کم خریداری کنید.

ماسک های ورقه ای

محصولات رایج اما بی فایده ای که پول خود را برای آن هدر می دهیم

ماسک های ورقه ای در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. برخی می گویند که پوست آنها بعد از استفاده از این ماسک ها واقعاً زیباتر می شود. اما حقیقت این است که اثر این ماسک ها موقتی است در حالی که گران هستند. در عین حال، کرم‌ها و لوسیون‌های مرطوب‌کننده نیز همان تاثیری را دارند که از ماسک‌های ورقه‌ای انتظار دارید، بنابراین صرف هزینه‌های زیاد برای آن‌ها از نظر اقتصادی منطقی نیست.

کرم های مرطوب کننده

محصولات رایج اما بی فایده ای که پول خود را برای آن هدر می دهیم

استفاده زیاد از کرم های مرطوب کننده نه تنها کمکی نمی کند، بلکه در برخی موارد به پوست آسیب می رساند. متخصصان پوست می گویند که استفاده بیش از حد از کرم های مرطوب کننده می تواند لایه برداری سلول های مرده پوست را دشوار کند، تعادل آب طبیعی پوست را مختل کند و روند طبیعی تولید چربی و پروتئین را کاهش دهد. اگر پوست شما خشک به نظر می رسد، سعی کنید علاوه بر استفاده از کرم مرطوب کننده، آب کافی بنوشید.

به علاوه، نیازی به صرف هزینه بیشتر برای مرطوب‌کننده‌ای که حاوی ویتامین‌ها نیز باشد، نیست. معمولا میزان ویتامین های موجود در این کرم ها کمتر از آن چیزی است که می تواند روی وضعیت پوست تاثیر بگذارد. اما حتی اگر میزان ویتامین های موجود در ترکیب این کرم ها زیاد باشد، این مزیت محسوب نمی شود، زیرا ویتامین ها اغلب در اثر نور خورشید و اکسیژن خیلی سریع تجزیه می شوند.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا