اخبار اقتصاد ایران

محصولات کارخانجات پارس خزر تحت پوشش دانش بنیان قرار گرفت

معاون امنیتی وزیر کشور در بازدید از واحد تولیدی پارس خزر اعلام کرد: تلاش وزارت حراست در راستای کاهش هزینه های تولید است.

ایران تحلیل، حسین فرهیدزاده معاون حراست وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سفر به استان گیلان از چند واحد صنعتی از جمله شرکت پارس خزر بازدید کرد و با اشاره به اینکه وزارت حراست سازمان های حمایتی توجه ویژه ای داشته اند. وی با تمرکز بر رفع موانع صنایع خرد و کلان کشور گفت: هم علاقمند بودیم و هم وظیفه داشتیم در راستای سیاست حمایت از تولید و حمایت از مصرف کننده حقوق کشاورزان و تولیدکنندگان حضور داشته باشیم.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه پارس خزر یک برند فرامرزی و شناخته شده در کشور است، گفت: هم من و هم هیئتم مصرف کننده محصولات پارس خزر هستیم.

فرهیدزاده در بازدید از خطوط کارخانه تولید پنکه، پلوپز و برخی دیگر از محصولات کارخانه پارس خزر خاطرنشان کرد: طبق مشاهدات، تیم این کارخانه فنی و ماهر بوده و پارس خزر برندی شناخته شده است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: کالاهای ایرانی از جمله تولیدات کارخانه های پارس خزر که تحت پوشش دانش بسیان نیز هستند به عنوان اهرمی موثر برای رونق تولید استان گیلان و کشور مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت. در جریان رفع موانع خطوط تولید و کارخانه های دستکش در گیلان شرح مشکلات ارزی و موانع توسعه اشتغال شنیده و ضبط شد.

فرهیدزاده تاکید کرد: در تعاملی که با همکاری تمامی تولیدات کنتدگان خواهیم داشت، تلاش وزارت حراست در راستای کاهش هزینه های تولید و تسریع در چرخه تولید خواهد بود و انتظار می رود تولیدکنندگان این کار را انجام دهند. این ما همچنین انرژی خود را در بهبود کیفیت محصولات تولیدی سرمایه گذاری می کنیم، زیرا حمایت از مصرف کنندگان نیز یکی از وظایف ما است.

وی تصریح کرد: باید در شرایط بسیار خاص کشور اقتصاد متوازن و اقتصاد مقاومتی را در نظر گرفت و بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار کرد.

رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: انسان بهترین قاضی است و عرضه و تقاضای هر کالایی اطلاعاتی در مورد کیفیت و کارایی آن محصول می‌دهد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: به حمایت از تولیدات داخلی به‌ویژه در حوزه لوازم خانگی توجه ویژه‌ای خواهد شد.

فرهید زاده تاکید کرد: تولیدکنندگان همواره با سامانه معاملات و سامانه ۱۲۴ تبادل اطلاعات کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا