ترندهای روز

محصول اختصاصی بوگاتی برای میلیونر ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شرکت Jacob & Co مرزهای ساعت سازی را با ساخت ساعتی منحصر به فرد با الهام از ماشین هرمس بوگاتی Chiron Mani، میلیونر خوش بین ایرانی و کلکسیونر مشهور آمریکایی، جابه جا کرد. این شاهکار با جزئیات خیره کننده مانند یک موتور ۱۶ سیلندر واقعی و طرح اسب در پشت بدنه، بدون شک قیمتی نجومی بسیار بالاتر از ساعت های پایه ۱.۳ میلیون دلاری بوگاتی چیرون Jacob & Co دارد. این ساعت برای هماهنگی با خودروی ۴ میلیون دلاری مانی خسبین طراحی شده است. خوشبین به تازگی از جعبه گشایی این ساعت لوکس در اینستاگرام رونمایی کرده است که نشان دهنده جزئیات خیره کننده ای است که تیم Jacob & Co در آن استفاده کرده است.

محصول انحصاری بوگاتی برای میلیونرهای ایرانی

این ساعت با الهام از خودروی هرمس بوگاتی شیرون و رنگ بدنه آن سفید کری با اجزای رزگلد است.

خسبین می‌گوید: «می‌خواستم تمرکز اصلی روی موتور باشد، بنابراین برای همه پیستون‌ها از رزگلد استفاده کردم و بقیه اجزا را نقره‌ای، سفید گچی و قرمز نگه داشتم. “من فکر می کنم نتیجه فوق العاده است.”

جزئیات باورنکردنی نیز در پشت ساعت دیده می شود. قاب پشتی این ساعت دارای طراحی اسبی است که با داخلی و باله عقب خودروی خوشبینانه هرمس بوگاتی مطابقت دارد. همچنین از کناره ساعت چشمه ای قرمز رنگ با پرچم کوچک فرانسه دیده می شود.

قیمت پایه ساعت Jacob & Co Bugatti Chiron 1.3 میلیون دلار است که بسته به نوع جواهراتی که ایران تحلیل می کنید می تواند متفاوت باشد. با این حساب، قیمت ساعت مانی خوش بینانه بدون شک بسیار بیشتر از این رقم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا