اخبار اقتصاد ایران

«محمدرضا خسروی» سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای گیلان شد

با برگزاری مراسمی از خدمات ارزنده «محمدتقی روانگرد» قدردانی و «محمدرضا خسروی» به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی این شرکت معرفی شد.

ایران تحلیل، در مراسمی رسمی که با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران در محل دفتر مدیریت شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد، از خدمات ارزنده «محمدتقی روانگرد» قدردانی و «محمدرضا خسروی» به عنوان سرپرست معاونت منصوب شد. نیروی انسانی این شرکت معرفی شد.

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با تاکید بر جایگاه حساس و کلیدی نیروی انسانی در هر سازمان اظهار داشت: نیروی انسانی شرکت ثروتی عظیم و گرانبها است که باید همواره در اولویت توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: نیروی انسانی هر شرکتی بزرگترین، ارزشمندترین و گرانبهاترین سرمایه و ثروت هر سازمانی محسوب می شود. از آنجایی که مرحله جذب نیروی انسانی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، حفظ آن نیز اهمیت بیشتری دارد.

دشت بزرگ افزود: نیروی انسانی هر شرکتی مغز متفکر آن شرکت است و باید بستری برای خلاقیت و نوآوری را برای کارکنان فراهم کنیم تا شاهد انفجار ایده، خلاقیت و نوآوری در جهت ارتقای سطح خدمات و رضایت کارکنان باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به نقش و جایگاه مهم هر یک از کارکنان گفت: همه کارکنان دارای استعداد و پتانسیل بالایی هستند و باید این پتانسیل با آموزش تقویت و شناسایی شود تا به مرحله بالفعل برسیم.

دشت بوغور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تک تک کارکنان این شرکت موظف هستند با تعهد و تلاش شبانه روزی و جهادی از هرگونه آسیب به شرکت جلوگیری کرده و در رفع موانع و مشکلات احتمالی گام بردارند، افزود: عامل اصلی موفقیت این است که تلاش و کار مضاعف است، ما باید علاوه بر تمرکز بر دستاوردهای بزرگ، بر حفظ دستاوردهای گذشته و برنامه ریزی برای آینده ای روشن تر برای برق گیلان تمرکز کنیم.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم تعامل و ارتباط نزدیک با کارکنان و خانواده های آنان و همچنین ذینفعان مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری همه ارکان شرکت بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون و ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان گیلان باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از خدمات صادقانه روانگرد و آرزوی موفقیت برای وی گفت: امید است با انتصاب خسروی و با تکیه بر تعهد، تخصص و تجربه وی، شاهد تحولات مثبتی در عرصه صنعت باشیم. نیروی انسانی شرکت برق منطقه ای گیلان و ارتقای سطح خدمت رسانی و رضایت کارکنان این شرکت و همچنین انتظار می رود از تجربیات و دانش روانشناس در راستای رشد و تعالی کارکنان این شرکت استفاده شود. سازمان.

در این آیین روانگرد معاون سابق منابع انسانی گفت: مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارم و امروز که این مسئولیت از دوش من برداشته شد بسیار خوشحالم و خیالم راحت شد.

وی افزود: در مدت خدمتم عمدا و آگاهانه حق هیچکس را تضییع نکردم و از این بابت و انتخاب خسروی از معاونت منابع انسانی به عنوان معاون منابع انسانی بسیار خوشحالم.

روانگرد ادامه داد: حوزه منابع انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و موفقیت در این زمینه جز با همکاری و تعامل همه واحدهای شرکت به ویژه مدیریت عملیاتی و منابع مالی امکان پذیر نیست.

خسروی رئیس منابع انسانی در این مراسم گفت: از اعتماد مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به خود قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت سنگین برآیم.

در پایان این آیین حکم سرپرستی معاون جدید منابع انسانی به خسروی اهدا شد و وی ضمن تشکر از روانگرد با اهدای لوح سپاس به عنوان مشاور شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا