ورزشی

محمد الدعایه جدید آسیا پیدا شد

تیم زیر ۲۳ سال عربستان که در این تورنمنت المرامش را در دروازه خود داشت، در مرحله اول در ضربات پنالتی مقابل اردن به پیروزی رسید. این دیدار در وقت قانونی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید اما المرامش در ضربات پنالتی سه ضربه را مهار کرد تا در نهایت تیمش در ضربات پنالتی با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد و راهی دور بعد شود.

تیم المپیک عربستان با درخشش دروازه بان خود به نیمه نهایی راه یافت و اگرچه در نیمه نهایی با یک گل مغلوب حریف خود شد، اما المرامش نیز نقش مهمی در پیروزی مقابل مصر داشت. دیدار رده بندی و باعث شد تیمش مقام سوم را کسب کند.

دیدار تیم های عربستان و مصر با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و دو تیم به ضربات پنالتی رفتند که اسامه المرامش با مهار دو ضربه پنالتی با موفقیت ثابت کرد که در ضربات پنالتی متخصص است.

وی در ۳ دیداری که تیم عربستان در مسابقات قهرمانی جوانان غرب آسیا انجام داد، ۵ ضربه پنالتی را مهار کرد تا یکی از ارکانی باشد که کادر فنی این تیم در این مسابقات بر آن تکیه کرد.

البته درخشش المرامش اتفاقی نبود و این دروازه بان جوان پیش از این در تیم های ملی عربستان عملکرد درخشانی از خود نشان داده بود. این دروازه بان جوان در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ ۶ پنالتی گرفته بود.

این دروازه بان فوتبال خود را از باشگاه الجبلین آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی که در باشگاه آل محمد اللواء و سپس در باشگاه التعاون حضور داشت، در تابستان ۲۰۲۰ رامسا قراردادی ۴ ساله با الاتحاد امضا کرد. باشگاه و آینده او هدف این تیم خواهد بود.

این دروازه بان جوان می تواند در برخی مسابقات فصل آینده مانند جام پادشاهی در ترکیب اصلی تیم اتحاد خود حضور داشته باشد تا تجربه و سازگاری لازم را برای گرفتن پیراهن شماره یک تیم اتحاد کسب کند تا شاید در در آینده یاد و خاطره محمد داعیه در دروازه الاخدر زنده خواهد بود. آهسته. تدریجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا