ورزشی

محمد عمری در اختیار کمیته انضباطی پرسپولیس قرار گرفت

پس از اینکه در ساعات پایانی سه شنبه شب باشگاه پرسپولیس اعلام کرد محمد عمری با مدیران پرسپولیس به توافق رسیده تا در خدمت این تیم باشد اما عجیب است که ساعتی بعد در تماسی با یکی از مدیران باشگاه او دیگر نمی خواهد برای پرسپولیس بازی کند و تصمیم گرفته سربازی شود!

بعد از این خبر عجیب، یکی دیگر از مدیران پرسپولیس حدود سی دقیقه با برادر عمری صحبت کرد اما برادر عمری گفت که تصمیم نهایی این است که محمد به اردو برود.

عمری در شرایطی تصمیم گرفته است که در نیم فصل آینده برای پرسپولیس بازی کند و اگر در این تیم بدرخشد با شرایط بهتری راهی تیم نظامی شود اما حالا نه رقم قراردادش. تغییر کند و مانند گذشته در کانون توجه قرار نگیرد. بود.

اما امروز رسانه های باشگاه پرپسولیس درباره وی اعلام کردند: سازمان وظیفه عمومی اخیرا با توجه به مجموعه شرایط تصمیم منطقی گرفت و اعلام کرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر که شامل آنها می شود می توانند تا پایان در باشگاه های خود بمانند. فصل.” این تصمیم به جلوگیری از هرج و مرج در لیگ برتر کمک می کرد. روز سه شنبه محمد عمری جلساتی با باشگاه داشت و او که تا چند سال آینده با این باشگاه قرارداد دارد در نهایت به صراحت اعلام کرد که تصمیم دارد حداقل تا پایان فصل و از ابتدای فصل به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه دهد. امروز در تمرینات حضور خواهند داشت. در ادامه این وضعیت مورد توجه هواداران و رسانه ها قرار گرفت.

با این حال امروز شاهد بودیم که او در ادامه غیبت های غیر موجه خود بار دیگر بدون اطلاع و تایید مسئولان باشگاه و تیم و بدون عذر موجه در تمرین حاضر نشد.

البته این اقدامات مشخصاً در تمرینات و در نتیجه عدم انجام تعهدات قراردادی، تخلفات حرفه ای و نادیده گرفتن مسئولیت های بازیکن در قبال باشگاه، تیم، هم تیمی ها و هواداران پرسپولیس است. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در اولین مرحله اقدامات این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.

همچنین واحد حقوقی باشگاه در حال بررسی سایر اقدامات قانونی در این مورد و در ارتباط با روابط بین باشگاه ها است که تحت نظارت و حمایت مقررات ملی و بین المللی فوتبال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا