ورزشی

محکومیت ۴ باشگاه دیگر لیگ برتری

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را به شرح زیر اعلام کرد:

* با توجه به شکایت محمد طیبی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون بابت اصل مطالبه و ۴۸۸ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال بابت وجه حقوقی خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت روح الله سیف اللهی از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل مطالبه و مبلغ ۹۹ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۱۹۰ هزار ریال بابت حقوقی محکوم شد. هزینه های علیه خواهان

*در پی شکایت امید افشون از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل مطالبه و مبلغ ۴۴۶ میلیون و ۳۵۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت نیز ادعای ۲ میلیارد ریالی را رد کرد.

*با توجه به شکایت فرامرز سلطانی آرانی از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت ۳۵۰ میلیون ریال بابت مطالبه اصلی و ۱۳ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه های قانونی محکوم شد.

*در پی شکایت محمدعلی زارع از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت ۲۶ میلیارد ریال بابت اصل مطالبه و مبلغ ۹۹۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد.

* در مورد شکایت محمدعلی زارع از باشگاه مس رفسنجان، کمیته تعیین وضعیت ادعای شاکی را رد کرد.

*در پرونده شکایت علی اکبر بهلول از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل مطالبه و ۵۷ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا