ورزشی

مدافع تیم ملی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

با جدایی عبدالکریم حسن از جمع سرخپوشان پایتخت، باشگاه پرسپولیس از همان روزهای اول به دنبال جذب یحیی عطیه الله، مدافع تیم ملی مراکش و باشگاه سوچی روسیه بود.

در ابتدای هفته گذشته توافقات لازم برای حضور عطیه الله در پرسپولیس انجام شد اما حضور او در قرمزپوشان به یکباره لغو شد و با اعلام باشگاه سوچی روسیه، یحیی عطیه الله مدافع چپ مراکشی با الاهلی مصر قرارداد قرضی امضا کرد. و حضورش در پرسپولیس لغو شد.

نام میلاد محمدی، مدافع ۳۰ ساله و ملی پوش آدانا دمیر اسپور نیز در میان گزینه های مد نظر پرسپولیس برای جانشینی عبدالکریم حسن دیده می شد. سرخ ها مذاکرات جدی با این مدافع ملی پوش داشتند و توانستند محمدی را برای حضور در این تیم راضی کنند و رضایت باشگاه ترکیه ای را برای انجام این انتقال جلب کنند. قرمزها در آستانه عقد قرارداد با محمدی قرار داشتند اما در دقیقه ۹۰ با شیطنت یکی از تیم های لیگ برتری، انتقال این مدافع به پرسپولیس منتفی شد.

حال با پیگیری های انجام شده مشخص شد باشگاه پرسپولیس بار دیگر شانس خود را برای جذب میلاد محمدی محک زده و در حال مذاکره برای جذب این بازیکن ملی پوش است. باید دید بالاخره پس از کش و قوس های فراوان شیاطین سرخ پروژه جذب دفاع چپ را با جذب محمدی به پایان خواهند رساند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا