ورزشی

مدافع تیم ملی گلزن‌تر از همیشه؛ کنعانی در جمع ۳ گلزن برتر تاریخ

محمدحسین کنعانی زادگان به فرم خوب گلزنی خود در مسابقات باشگاهی در تیم ملی ادامه داد. این بازیکن در ۲ بازی اخیری که برای پرسپولیس انجام داده ۳ گل و در بازی با ترکمنستان ۲ گل دیگر به ثمر رسانده است به طوری که در ۳ بازی اخیر ۵ گل به ثمر رسانده است که بهترین عملکرد این بازیکن است.

عبور از مدافعان معروف

محمدحسین کنعانی زادگان با زدن ۲ گل مقابل ترکمنستان به همراه سردار آزمون و صمد مرفاوی با ۲ گل بهترین گلزن ایران مقابل ترکمنستان شدند. همچنین مجموع گل های کنعانی ها در تیم ملی به عدد ۶ رسید و این بازیکن از یحیی گل محمدی، محمد نصرتی، رضا شاهرودی و مجتبی محرمی گذشت و سومین مدافع پر گل تاریخ تیم ملی شد. کنعانیان احسان حاج صفی را در این موقعیت در کنار او می بینند.

کنعانی پیرو عقیلی و حسینی

هادی عقیلی با ۹ گل رکورددار بیشترین گل زده در بین مدافعان تاریخ تیم ملی است و بعد از عقیلی جلال حسینی با ۸ گل است و کنعانی زادگان در ادامه بازیگری خود می تواند به آمار این بازیکنان برسد. حرفه. عقیلی ۴ گل از ۹ گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در طول بازی ۵ بار دروازه حریفان را باز کرد. جلال حسینی هر ۸ گل خود را در جریان بازی به ثمر رساند و تنها مدافعی است که در طول بازی بیشتر از کنعانی ها گل ملی زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا