مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریتهای مناطق تابعه در حال تدوین است
اکبر جلیلی ، عضو هیئت مدیره و معاون مدیر بازاریابی و شعبه های بانک سینا ، گفت که معاون بازاریابی و شعب این بانک با چابکی و چابکی بانک برای افزایش سهم بازار مطابقت دارد. ما سعی خواهیم کرد به اهداف بانک برسیم.
وی گفت: برای دستیابی به اهداف بهینه و بهینه شده ، الگوی بازاریابی بانک سینا در دستور کار اعمال می شود و به زودی به دست می آید. این برنامه بر الگوی بازاریابی منطقه ای متمرکز است و مبتنی بر الزامات مدیریت منطقه ای است.
پس از این کنفرانس ، مروج Dschingis ، معاون رئیس جمهور سینا بانک ، همچنین بر لزوم توجه به نظر یک مدیر موفق و کارآمد تأکید کرد و بر لزوم توجه به نظر زیردستان ، فروتنی و فروتنی ، شجاعت در تصمیم گیری و مشاوره با همکاران تأکید کرد.
وی با استفاده از یک سازمان یادگیری ، از مدیران میانی بانک خواست که با تصمیم گیری به موقع ، راه حل های لازم و برخورد با دوستی و دوستی نسبت به کارمندان ، الگوی خوبی برای همکاران باشند.
احمد سلمانیه آرانی ، معاون رئیس هیئت مدیره بانک سینا ، همچنین به نقش مهم منابع در دستیابی به اهداف استراتژیک بانک اشاره کرد: بسیاری از الزامات و سؤالات همکاران مشمول منابع است. وقتی به اهداف تعیین شده می رسیم ، می توانیم اصول و خدمات بیشتری ارائه دهیم.
آرانی سلماننی بر ارزش خلاقیت در محل کار تأکید کرد: موفقیت بانک زمانی حاصل می شود که همه کارمندان عاشق بانک ها و کار خود باشند. زیرا عشق کاری است که خلاقیت را ایجاد می کند.
وی گفت: “بانک بانک سینا یک بانک ۵ ساله ، سودآور ، تمیز و شفاف است و این یک افتخار بزرگ است.”
به گفته وی ، بانک سینا مأموریت خود را ادامه خواهد داد ، کیفیت خدمات را بهبود می بخشد و سهم بازار را با قدرت افزایش می دهد ، با انسجام سازمانی و پیشرفت هوشمندانه.