اخبار اقتصاد ایران

مدیرعامل آب گیلان از همراهی کشاورزان و مسئولان گیلان قدردانی کرد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با صدور پیامی ضمن تبریک آغاز سال آبی جدید از همکاری و همدلی کشاورزان و مسئولان گیلانی که منجر به مدیریت موفق آخرین سال آبی شد قدردانی کرد. سال آبی

افق میهن، وحید خرمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن تبریک آغاز سال آبی جدید و آرزوی خیر و برکت امسال برای همه، همراهی و همدلی از همه کشاورزان و مسئولان گیلانی که منجر به پایین آمدن تنش ماه های گرم سال ۱۴۰۳ که موازی با مراحل برداشت و مدیریت برنج بود به گواه ناظران منصف از موفقیت سال آبی گذشته قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام تشکر خطاب به گیلانیان آمده است:

مردم شریف گیلان

خداوند را شاکرم که ثمره اعتماد شما به فرزندانتان در شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان همراه با همراهی و همدلی و تلاش بی دریغ کشاورزان زحمتکش در سایه الطاف الهی کم تنش و مدیریت به گواه ناظران منصف، سال آبی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ موفق شد.

سال آبی که بار دیگر در آب منطقه ای گیلان تجربیات حاصل از تشکیل ستاد جهادی مدیریت منابع آب استان گیلان را در کنار مدل های نوین و به روز آبیاری و همراهی شما عزیزان به کار گرفتیم. کشاورزان و مساعدت های جهادی دیگر مسئولین گیلان و به فضل الهی موفق و موید هستیم. در روز شروع آبیاری توانستیم ذخیره بسیار اندک و ذخیره اولیه ۷۰۷ میلیون متر مکعب آب در مخزن سد سفیدرود را مدیریت کنیم که باعث ترس و ناامیدی بسیاری از کارشناسان شد و با استفاده بهینه از ۸۸۹ میلیون مترمکعب آب، نیاز آبی کشاورزان گیلانی مدیریت شد. در مراحل کاشت، نگهداری و برداشت محصول برنج که محصول مناسب کشاورزان شریف گیلانی است.

لذا بار دیگر ضمن قدردانی از حسن اعتماد شما مردم گیلان، به فرزندان وزارت نیرو در گیلان یادآوری می کنم که آنچه انجام شد تلاشی در راستای حسن انجام وظیفه بوده است. مورد قبول ارباب شما و در درگاه احدیت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا