فناوری

مدیرعامل آیگپ: امور خیرخواهانه باید به سمت راهکارهای نوین حرکت کند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

اختتامیه اولین رویداد توسعه فناوری های نوین نیکوکاری و نیکوکاری با معرفی و شناخت حامیان مالی و همچنین ایده ها و پروژه های برتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی IGP، پیام رسان ایرانی آی جی پی در راستای وظایف خود در حوزه مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از حامیان اصلی، با شعار «من حامی شما هستم» در این رویداد که به همت سازمان جهانی صدا و سیما برگزار شد، شرکت کرد. کمیته امداد امام خمینی (قدس سره). در مراسم اختتامیه این مراسم از وی تجلیل شد.

کیومرث حاجی رحیمیان مدیر عامل شرکت آی جی پی بر لزوم حرکت به سمت روش های نوین در ارائه خدمات تاکید کرد و اظهار داشت: امور خیریه باید از روش های سنتی به راهکارهایی مانند سایر خدمات در حوزه های مختلف تبدیل شود. کارهای خیریه باید مبتنی بر تحولات و فناوری های روز دنیا باشد و اولین رویداد توسعه فناوری های نوین در کمیته امداد شروعی کارآمد و بسیار هوشمندانه برای این تغییر و تحول بود و پیام IGP بر اساس آن است. نیاز به همکاری و همیاری در زمینه مسئولیت های اجتماعی و کمک در این امر هوشمندانه با شعار “من از شما حمایت می کنم” از این حرکت موثر حمایت کرد.

مدیرعامل آیگپ در ادامه بیان کرد: آیگپ پیش از این با ارائه خدمات ویژه خیریه و نیکوکاری به کاربران خود امکان دریافت صدقه و زکات را به صورت دیجیتالی می داد و مقرر شد در آینده نزدیک به عنوان بازوی کمیته امداد فعالیت کند. در ارائه کمک نقش ارزنده ای برای مشتریان در سراسر کشور خواهد داشت.

پیام رسان آیگپ با حضور پررنگ در نمایشگاهی که در حاشیه این رویداد برگزار شد، قابلیت های این اپلیکیشن را برای تغییر الگوی جذب منابع از روش سنتی به روش جدید ارائه کرد و خود را برای تحقق اهداف امداد آماده کرد. کمیته ای به منظور توسعه هر چه بهتر فناوری های نوین احسان. و صدقه اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا