ورزشی

مدیرعامل باشگاه سپاهان رفت

نیکفر که سه ماه پیش جانشین محمدرضا ساکت شده بود، دقایقی پیش در رختکن از بازیکنان و خوزه مورایس خداحافظی کرد و در پی افزایش فشارها.

منوچهر نیکفر که از اعضای بلندپایه شرکت فولاد مبارکه سپاهان است، پس از اتفاقات مربوط به بازنشستگی محمدرضا ساکت و بحران های مربوط به سقف بودجه در باشگاه اصفهانی، از طیب نیا، مدیرعامل این شرکت ماموریت گرفت. کارخانه، برای بازگرداندن وضعیت به دوره قبل. حضور او در مدیریت باشگاه برای تثبیت.

کار نیکفر در سپاهان با بحران و اتفاقات مربوط به محرومیت ۶ بازیکن این تیم مقابل گل گهر سیرجان آغاز شد و این چهره در روزهای نه چندان طولانی خود در راس مدیریت باشگاه سپاهان روزهای پرتلاطمی را تجربه کرد. منوچهر نیکفر سرانجام پس از چندین هفته پر استرس با شکست مورائیس و شاگردانش مقابل پیکان در ورزشگاه نقش جهان که فشار بر او و دیگر همکارانش در هیات مدیره را افزایش داد، تصمیم گرفت از سمت خود کناره گیری کند تا سرنوشت او و سپاهان رقم بخورد. مانند دوره قبل خواهد بود. خیلی خوب پیش نمیره

نیکفر که در این مدت تلاش زیادی برای ایجاد تعادل در بحث سقف قرارداد، حل مسئله مهم میزبانی سپاهان در آسیا و همچنین رفع موانع ورود بانوان به ورزشگاه نقش جهان انجام داد. موفق در این موارد در پایان به اتفاقات عجیب امروز زمین واکنش نشان داد و همچنین نمایش بازیکنان از سمت مدیرعاملی سپاهان استعفا داد تا فرد دیگری بر این صندلی دردسرساز بنشیند.

سپاهان روزهای بسیار سختی را سپری می کند و حالا باید دید اعضای هیئت مدیره باشگاه پس از رفتن منوچهر نیکفر که سه ماه بر کرسی مدیریتی باشگاه بود چه کسانی را برای نشستن بر صندلی داغ باغ فردوس انتخاب می کنند.

نیکفر در رختکن از بازیکنان تیم خداحافظی کرد و احتمالا به زودی این موضوع از سوی باشگاه اصفهانی تایید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا