اخبار اقتصاد ایران

مدیرعامل بانک مسکن: رای محکومیت گروه عظام به پرداخت ۲۲ همت صادر شد

مدیرعامل بانک مسکن از صدور دستور رئیس جمهور برای افزایش سرمایه این بانک خبر داد و گفت: حکم محکومیت گروه اعظم به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان صادر شد.

ایران تحلیل، سید عباس حسینی با اشاره به برنامه های بانک مسکن برای افزایش جذب سپرده گفت: در حال حاضر با چند شرکت بزرگ (شرکت ملی مس، ایران خودرو و صنعتی گلرنگ) در حال مذاکره و عقد قرارداد هستیم. گروه).

وی ادامه داد: علاوه بر این بر اساس آخرین صحبت هایی که با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شده، درصدد افزایش سهم مسکن در بازار سرمایه هستیم. ضمن اینکه دستور افزایش سرمایه بانک مسکن را از رئیس جمهور دریافت کرده ایم.

وی یادآور شد: بر اساس هدف گذاری تا پایان امسال بانک مسکن متفاوتی خواهیم داشت. با توجه به مذاکرات اخیر با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، اصرار داشتم که منابع مالی سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی وارد بانک مسکن شود تا شاهد گردش مالی این موضوع باشیم. بخش در بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن همچنین گفت: برای پرونده های مربوط به ابربدهکاران بانکی که ۱۳ سال است در دادگاه ها مفتوح است، رای قطعی صادر شده و نه تنها بانک مسکن، بلکه کل شبکه بانکی کشور از این تصمیم منتفع شد.»

حسینی با بیان اینکه گروه اعظم یکی از پرونده های شبکه بانکی است، ادامه داد: پس از صدور حکم یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون درهم برای این گروه حکم صادر شد و به عبارتی ۲۲ تلاش به نفع بانکی صورت گرفته است. سیستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا