ورزشی

مدیرعامل بعدی استقلال؟ نه فتح‌الله‌زاده، نه آجرلو و نه سعید آذری!

بر اساس پیگیری های خبرنگار اعتماد آنلاین هیچ یک از نام هایی که به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح می شود در حال حاضر توسط هلدینگ خلیج فارس انتخاب نشده اند.

گزارش کردن اعتماد آنلاینچهارشنبه شب علی خاطر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد. در حال حاضر فرشید سمیعی به عنوان سرپرست این باشگاه مشغول به کار است تا در پایان فصل، مالکان جدید باشگاه، مدیرعامل جدید را معرفی کنند.

در روزهای گذشته چند گزینه به عنوان مدیرعامل جدید استقلال در رسانه ها معرفی شدند. از سعید آذری گرفته تا مدیران قبلی استقلال نذیرعلی فتح الله زاده و مصطفی آجرلو.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ادمادآنلاین، هیچ یک از سه نام ذکر شده شانسی برای نشستن بر صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال ندارند. طبق این پیگیری ها، سعید آذری که نظر برخی از هواداران استقلال نسبت به او مثبت است، جزو گزینه های مالک جدید این باشگاه نیست.

دو نفر دیگر به نام های علی فتح الله زاده و مصطفی آجرلو که در دو سال گذشته مدیران عامل استقلال بودند، از سوی برخی افراد به مدیریت هلدینگ خلیج فارس پیشنهاد شده اند که نظر مثبتی درباره این دو نفر وجود ندارد. درباره سردار آجارلو باید گفت اگرچه قهرمانی بدون شکست در کارنامه او وجود دارد اما بلاتکلیفی های مالی دوران مدیریتش باعث شده دیگر علاقه ای به همکاری با او نداشته باشد. این موضوع در مورد علی فتح الله زاده نیز صدق می کند. مدیری که در سال های گذشته بارها بر صندلی مدیرعاملی استقلال نشسته و هر بار با مشکل بزرگی از این باشگاه جدا شده اما پس از مدتی به استقلال بازگشت. با این حال او در چند وقت اخیر شانسی برای تصاحب کرسی مدیرعاملی استقلال ندارد.

در این بین برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که احمد شهریاری، نماینده تام الاختیار فعلی هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، مدیرعامل بعدی این باشگاه خواهد بود. پیگیری ها در این زمینه نشان می دهد که اگرچه چنین احتمالی وجود دارد، اما به نظر می رسد شهریاری به عنوان رئیس هیات مدیره در باشگاه استقلال فعالیت کند و مدیریت اجرایی به شخص دیگری واگذار شود; فردی که هنوز انتخاب نشده است.

برخی اطلاعات در این زمینه حاکی از آن است که مدیریت هلدینگ خلیج فارس در حال حاضر در حال تنظیم اعضای هیات مدیره این باشگاه است و طی چند روز آینده فرد جدیدی به عنوان عضو هیات مدیره به باشگاه استقلال اضافه خواهد شد. .

استقلالی ها حالا با یک امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر هستند و توانستند اولین بازی پس از جدایی خطیر را با موفقیت پشت سر بگذارند تا به نوعی از بحران تغییر بزرگی که در باشگاه رخ داد جان سالم به در ببرند.

باید دید در روزهای آینده هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه چه تصمیمی برای مدیریت این باشگاه و حتی سرمربی فصل آینده این تیم خواهد گرفت. آنچه این روزها باعث نگرانی هواداران استقلال شده بحث تمدید قرارداد بازیکنان است. هواداران انتظار دارند اولین مدیر باشگاه برای ثبات باشگاه و حفظ ستاره ها خیلی سریعتر معرفی شود تا در مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد مشکلی پیش نیاید. پایان فصل اما با آمدن هلدینگ خلیج فارس و حل احتمالی مشکلات مالی، بعید است ستاره ای در پایان فصل به دلیل مسائل مالی بخواهد استقلال را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا