اخبار اقتصاد ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب شد :: افق میهن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (دوشنبه) طی حکمی «محمد احمدی» را به سمت «معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران» منصوب کرد.

به گزارش افق میهن، در حکم سید استار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: نظر به شایستگی، تعهد، تجربه و توان جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل» منصوب می شوید. شرکت ملی پست ایران».

وزیر ارتباطات در این حکم انتصابی عنوان کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را رعایت کنند. مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی. در خدمت به ملت شریف ایران کوشا و سربلند باشید.

محمد احمدی دکتری است. دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تربیت مدرس که پیش از این مسئولیت هایی مانند معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، معاونت و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت آموزشی و دانشجویی را بر عهده داشته است. دانشکده پست و مخابرات. عهده دار بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا