فناوری

مدیر دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بادامچیان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری، به نقل از میهن تجارت، عبدالله هاشم دومینمدیر دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن و یکی از نزدیکان حسین بدرالدین الحوثی بنیانگذار جنبش انصارالله و همچنین رئیس مرکز اسناد یمن با دبیرکل این جنبش دیدار و گفتگو کردند. حزب اسلامی موتلفه.

اسدالله بادامچیان در این دیدار که در مقر این حزب برگزار شد، اظهار داشت: امروز یمن محبوب قلب مسلمانان آزاده است.

وی سید عبدالملک الحوثی را رهبری مدبر و سیاستمداری متعهد و قوی و موهبت الهی برای مردم یمن دانست و افزود: خدا را شاکریم که حکومت الهی و اسلامی با شعار الله اکبر در یمن فعالیت می کند.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه با اشاره به آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) گفت: در آن زمان آمریکا و متحدانش باور نداشتند که انقلاب اسلامی پیروز شود، اما امام خمینی (ره) ) در همان آغاز گفت که خون بر شمشیر پیروز می شود. چنان که امام حسین علیه السلام با تعداد محدودی از یاران خود، تمامی نیروهای بنی امیه را در کربلا شکست داد.

وی افزود: آمریکا و صهیونیسم در ایران ساواک شاه را تقویت کرد و مبارزان انقلابی را شکنجه کرد اما با استقامت و حرکت میلیونی مردم ایران توانستیم به پیروزی برسیم.

بادامچیان در بخشی دیگر از سخنان خود اقدام ائتلاف آمریکا و انگلیس برای حمله به یمن را تصمیمی احمقانه خواند و افزود: یمن با اقتدار الهی کشتی های این ائتلاف را منهدم می کند.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه ادامه داد: امروز یمن مورد علاقه ملت های اسلامی است و ایران اهل یمن، حزب الله لبنان است. حشدالشعبی از عراق و سوریه حمایت می کند.

بادامچیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سابقه ۶۰ ساله حزب اسلامی موتلفه و تعامل این حزب با احزاب کشورهای دیگر بر اساس موازین اسلامی، گفت: می توانیم در زمینه های مختلف همکاری خوبی با جنبش انصارالله داشته باشیم. مسائل .

وی تاکید کرد: حزب گرایی چی حزب گرایی غربی نیست، حزب اسلامی برگرفته از رفتار علوی است و ما می توانیم در جهات و ابعاد مختلف با یمن همکاری کنیم.

عبدالله هاشم دومینمدیر دفتر سیاسی جنبش انصارالله در یمن وی همچنین در این دیدار گفت: حزب اسلامی موتلفه یک تشکل انقلابی است که با نظر مبارک امام خمینی (ره) شکل گرفت که می توانیم از تجربیات خوب تشکیلات ایشان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برای ما بسیار مهم است که بتوانیم با احزابی مانند حزب موتلفه اسلامی در ایران روابط قوی و قوی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ۹ سال تجاوز در یمن با وحشیانه ترین حملات و شدیدترین محاصره آمریکا و عربستان سعودی را شاهد بوده ایم، گفت: طبق اعلام نهادهای بین المللی، حوادثی که در یمن رخ داده است. بدترین وضعیت بشر در قرن بیست و یکم

دومین وی در ادامه بیان کرد: یمن و جنبش انصارالله به رهبری عبدالملک بدرالدین حوثی ها وی به عنوان فرمانده انقلاب یمن بر اساس دیدگاه قرآنی از اولین روز حماسه طوفان الاقصی وارد مرحله حمایت از مردم فلسطین شد.

وی افزود: خدا را شکر می کنیم که مردم یمن بسیار آگاه هستند و در کنار رهبران سیاسی هستند و از روزی که حملات علیه فلسطین آغاز شد، مردم یمن هر جمعه میلیون ها نفر را در خیابان ها جمع کرده و از فلسطین و رهبران سیاسی حمایت می کنند. . . از یمن

دومین وی همچنین گفت: اگرچه وضعیت اقتصادی مردم یمن ضعیف است، اما روزانه میلیون ها کمک مردمی را جمع آوری کرده و به نماینده حماس در این کشور می دهیم. شنیده شد ما تحویل می دهیم و این نعمت خدای متعال است که چنین ملتی در صحنه داریم.

وی با تاکید بر اینکه می دانیم بر اساس آیات قرآن یاری خداوند با ماست و ترسی نداریم، تصریح کرد: تدبیر عبدالملک بدرالدین حوثی ها که امام خمینی (ره) را الگوی توکل بر خدای متعال قرار داد.

وی ادامه داد: فرهنگ مردم یمن برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و محور مقاومت متبلور و سیاست بزرگ مقابله با استکبار جهانی است.

مدیر دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در پایان گفت: وقتی به سخنان شما گوش می دهم انگار به سخنان یکی از فرماندهان خود در انصارالله گوش می دهم و این برگرفته از قرآن است. نقطه آنیک از دیدگاهی که من و شما داریم.

در این جلسه هم محمدحسین نیکنام، معاون بین الملل حزب اسلامی موتلفه وی گفت: دبیرخانه کنفرانس احزاب کشورهای حامی مقاومت را در حزب اسلامی موتلفه ایجاد کرده ایم و تاکنون جلسات متعددی در خصوص شرایط تحولات منطقه برگزار کرده ایم و نماینده یمن نیز در این دیدارها موثر است. حاضر.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا