فناوری

مدیر سخت‌افزار اپل: آیفون ۱۷ جاه‌طلبانه‌ترین آیفون تاریخ اپل خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: جان ترنوس، مدیر گروه مهندسی سخت افزار اپل، در یادداشتی به تیم سخت افزار اپل، اعلام کرد که سری آیفون ۱۷ «جاه طلبانه ترین آیفون اپل تا کنون» خواهد بود. وی این ادعا را زمانی مطرح کرد که از تغییرات در مدیران زیرمجموعه خود خبر داد و ۳ مهندس جدید را به سمت معاونت سخت افزار منصوب کرد.

ریچارد دین، دیو پاکولا و دانی نوردوس مهندسانی هستند که برای نظارت بر طراحی و ساخت محصولات سخت افزاری اپل به سمت معاونان رئیس جمهور ارتقا یافته اند. این تغییرات زمانی آغاز شد که تعدادی از مدیران ارشد اپل شرکت را ترک کردند و ترنوس وظیفه جایگزینی نیروهای جدید را بر عهده گرفت.

در همین حال، ریچارد دین بر توسعه سری آیفون ۱۷ نظارت خواهد کرد. این تغییرات نشان دهنده تلاش اپل برای سازماندهی مجدد گوشی ها و ایجاد ایده های جدید است.

اپل

نقش معاونان جدید در بهبود خط تولید اپل

دیو پاکولا مسئول طراحی سایر محصولات اپل مانند اپل واچ، آی پد، مک بوک و لوازم جانبی در چین خواهد بود. دانی نوردوس نیز معاون بخش سخت افزار خواهد بود و در زمینه ساده سازی فرآیند تولید، ارتقای بهره وری و تحویل به موقع پروژه ها با بودجه مصوب فعالیت خواهد کرد.

پیش از این، مارک گارمن، خبرنگار برجسته بلومبرگ، اعلام کرده بود که ارتقای پاکولا به چنین موقعیتی ممکن است نشان دهنده تغییرات احتمالی در سازمان مهندسی سخت افزار اپل باشد. وظایف پاکولا شباهت های زیادی با کیت برگرون، معاون قدیمی ترنوس دارد. در نتیجه، شاید تیم مدیریت اپل در حال آماده سازی پاکولا برای جانشینی برگرون هستند یا نقش متفاوتی را برای معاون سابق ترنوس در نظر دارند.

به نظر می رسد ارتقاء مهندسان اپل به موقعیت های شغلی جدید ادامه خواهد داشت. این نشان می دهد که اپل به دنبال پیروی از آخرین فناوری ها برای پیشی گرفتن از رقبای خود است. در نتیجه، عملکرد مهندسان در توسعه محصولات و خدمات جدید برای کوپرتینویی ها مهم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا