ورزشی

مذاکره پرسپولیس با سعید مهری!

پرسپولیس در لیست فعلی خود دو جای خالی دارد و به گفته خوان کارلوس گاریدو به دنبال جذب نفرات در پست های وینگر و مهاجم است. با این شرایط می توانند یکی از این دو سهمیه را به بازیکن خارجی اختصاص دهند.

اما در ساعات پایانی امشب اخبار عجیبی از باشگاه پرسپولیس شنیده شد که گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی یکی از بازیکنان فعلی این تیم را افزایش داد. در همین راستا گفته می شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد نام سینا اسبیبیقی را از لیست خود حذف کند.

اما ماجرا از جایی جالبتر می شود که تکمیل این خبر با گمانه زنی جدی تری دیگر همراه بود. باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره جدی با سعید مهری، هافبک سابق استقلال شد که فصل گذشته با جدایی ناگهانی راهی لیگ قبرس شد تا در کنار ریکاردو ساپینتو کار کند.

مهری که فصل گذشته با توجه به قانون سقف قرارداد مدعی دریافت ۱۳۰ میلیون از باشگاه استقلال بود و در نهایت پس از گلایه های فراوان در این خصوص از این تیم جدا شد، راهی آپوئل قبرس شد و با ساپینتو قهرمان این لیگ شد. داد

او ساعاتی پیش به دعوت باشگاه پرسپولیس راهی تهران شد تا مذاکرات جدی و نهایی برای انتقال به این تیم را دنبال کند.

این در حالی است که پرسپولیس در حال حاضر بازیکنان دیگری مانند میلاد سرلک، سروش رفیعی، مسعود ریگی، محمد خدابندلو و حتی یاسین سلمانی و یکی دو بازیکن جوان را در این پست دارد به غیر از سینا اسدبیگی که نامش با جدایی او از این تیم شکل گرفت. . و معلوم نیست با این انتقال احتمالی چه برنامه ای را دنبال خواهد کرد.

فکر می کنی انتقال سعید مهری به پرسپولیس قطعی شود و این بازیکن در بین شاگردان گاریدو موفق باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا