بانک و بیمه

مراسم قرعه کشی چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد

بازار؛ گروه بانک و بیمه: پرتوفکنان عضو هیئت مدیره بانک سپه به تشریح عملکرد این بانک در برگزاری چهل و چهارمین جشنواره قرض الحسنه پس انداز پرداخت و گفت: این رویداد با عنایت و تلاش مدیران منطقه به بهترین شکل ممکن انجام شد. شعب و دفاتر مرکزی و کلیه همکاران در سراسر کشور.

یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه با تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در چهل و چهارمین جشنواره قرض الحسنه پس انداز گفت: با احسان و حسن نیت هموطنان عزیز مانده سپرده ها در قرض الحسنه. حساب‌های بانک سپه به ۹۲ همت افزایش یافت و این منابع در حوزه‌های ازدواج، تولد فرزند، تحصیل، درمان، اشتغال‌زایی و معیشت مردم تامین می‌شود.

دکتر پرتوفکنان همچنین با قدردانی از مدیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش سقف پاداش ویژه به ۲۵۰ میلیون تومان، پیشنهاد کرد امکان تعیین کمک هزینه خرید یا ساخت مسکن تا این مبلغ ۲۰ میلیارد تومان وجود دارد. ریال برای حداقل ۱۰ نفر در هر دوره.

شایان ذکر است در این مدت بیش از ۶ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۶۷۱ حساب برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه شرایط لازم را داشتند و پس از قرعه کشی، برندگان ۴۰۰۰ جایزه نقدی به مبلغ دو میلیارد دریافت کردند. پانصد میلیون ریال، یکصد هزار جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی و میلیاردها جایزه نقدی دیگر تعیین شد.

در این مدت در مجموع یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۹۱۱ جایزه نقدی به شرکت کنندگان جشنواره حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک سپه اهدا شد.

در نهایت چهل و چهارمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه مورد تایید رگولاتوری قرعه کشی قرار گرفت.

اسامی برندگان چهل و چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه در مهلت قانونی از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا