فناوری

مرجان محتشم چرا در اوج شهرت دور بازیگری را خط کشید؟

«پس از باران» یکی از سریال های موفق تلویزیونی است که مرجان محتشم را به شهرت رساند. او قبل از حضور در این سریال و ایفای نقش «خانم کوچیک» در هفت سریال تلویزیونی بازی کرده بود که یکی از مهمترین آنها سریال فکر پلید محسن شامحمدی است.

به گزارش فیلم نیوز، در سال ۱۳۷۸ محتشم برای بازی در سریال «پس از باران» برای بازی در نقش شخصیتی به نام «بانوی کوچولو» دعوت شد. استقبال گسترده از این سریال خیلی زود باعث شهرت محتشم شد.

پس از آن بلافاصله جذب سینما شد که حاصل آن بازی در فیلم «رز زرد» بود. این فیلم به کارگردانی داریوش فرهنگ و بازی امین حیایی می تواند در سینما پیشگام باشد. اما با وجود موفقیت تجاری فیلم، این اتفاق برای او نیفتاد. تا «رز زرد» به اولین و آخرین تجربه مهم سینمایی این بازیگر نوظهور تبدیل شود.

مرجان محتشم در کنار امین حیایی و حدیث فولادوند در نمایی از فیلم رز زرد

مرجان محتشم پس از این تجربه سینمایی بار دیگر به تلویزیون راه یافت و در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم نقش «آسیا» را بازی کرد. این سریال اگرچه مانند «پس از باران» دیده نشد، اما بار دیگر محتشم را در کانون توجه قرار داد.

همکاری موفق با سیروس مقدم در سریال «ریحانه» باعث شد این کارگردان از مرجان محتشم برای همکاری در سریال بعدی خود «پرواز در حباب» دعوت کند. این سریال با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

حضور در دو سریال موفق و پرمخاطب بار دیگر مرجان محتشم را زنده کرد و شرایط حضور پرقدرت او را فراهم کرد. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و «پرواز در حباب» آخرین تجربه بازیگری او تاکنون شده است.

محتشم پس از ۹ سال دوری از سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت. وی در آنجا برای اولین بار دلیل بازنشستگی خود را از بازیگری بیان کرد و گفت: همیشه اصرار داشتم که کمتر کار کنم و این را ثابت کردم و خدا را شکر می کنم که از همان ابتدای کار مورد لطف مردم قرار گرفتم. اما این اظهار لطف هم نتوانست آن ایران تحلیل را از من بگیرد، متاسفانه پدرم را در آخرین روزهای سال ۹۱، برادرم را دو سال بعد و مادرم را هشت ماه پیش از دست دادم، همه این اتفاقات تلخ باعث شد مدت زیادی کار نکنم. زمان. البته در این سال ها دلم برای دوران طلایی کار هنری تنگ شده بود، اما پشیمان نیستم.»

سریال «پس از باران» یکی از محصولات شبکه سه سیما است که پخش آن از سال ۷۸ آغاز و در سال ۷۸ به پایان رسید و علاوه بر مرجان محتشم، بازیگرانی چون کتایون ریاحی، محمود پاک نیت، صبا کمالی، ماهوش صبرکن. ، شهاب حسینی رحیم نوروزی و امیر آتشانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. بعد از باران هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا