اخبار اقتصاد ایران

مرحله اول سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می‌شود

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مرحله اول سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۸ اسفند ۱۴۰۱ شرکت های سرمایه دار به حساب سهامداران عدالت آغاز می شود. مجید عشقی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی به ۸ اسفند ۱۴۰۱ شرکت ها است. […]

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مرحله اول سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۸ اسفند ۱۴۰۱ شرکت های سرمایه دار به حساب سهامداران عدالت آغاز می شود.
مجید عشقی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی به ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ در دو مرحله به حساب صاحبان سهام واریز می‌شود، اظهار داشت: این سود سهام عدالت در دو مرحله به حساب صاحبان سهام واریز می‌شود. افزود: پرداخت سود به سهامداران مستقیم و غیرمستقیم حقوق صاحبان سهام ۴۸ ساعت به طول می انجامد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه دیروز “سه شنبه” اطلاعات صاحبان سهام را به بانک های عامل ارسال کرد تا فرآیند واریز سود در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.
وی با بیان اینکه میزان سود پرداختی در مرحله اول با توجه به میزان پرتفوی حقوق صاحبان سهام متفاوت خواهد بود، گفت: دارندگان پرتفوی حقوق صاحبان سهام ۴۹۲ هزار تومان به مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومان به مبلغ ۷۳۶ هزار و ۷۳۶ هزار تومان می رسد. سبد سهام ۱ میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان دریافت می کنند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: البته مبالغ فوق علی الحساب است و مابقی سود سهام عدالت پس از تکمیل سپرده شرکت های سرمایه گذاری تا پایان سال به حساب سهامداران واریز می شود.
به گزارش ایرنا؛ عشقی با قدردانی از شرکت هایی که سود سهام عدالت خود را به موقع پرداخت کردند، افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود سهامداران انجام خواهد داد تا امیدوارم بتوانیم باقی مانده سود سهام را تا پایان زمان پرداخت کنیم. پایان سال این دسته از سهامداران را دریافت و به حساب آنها واریز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا