فرهنگ و هنر

مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز میشود؟

سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟ سود سهام امسال چقدر است؟ سود سهام متوفی چقدر است؟ پاسخ این سوالات مهم و متداول را در مقاله زیر ببینید.


ایران تحلیل –

سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟ سود سهام امسال چقدر است؟ سود سهام متوفی چقدر است؟ سود سهام عدالت در چه تاریخی پرداخت می شود؟

سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟

با نزدیک شدن به پایان سال ۱۴۰۲ بسیاری از سهامداران به دنبال آخرین اخبار سهام عدالت و تاریخ سپرده گذاری آن هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده مرحله دوم واریز سود سهام عدالت کلیه سهامداران در روزهای پایانی ماه اسفند انجام خواهد شد. این واریز سود سهام عدالت که طی سال های اخیر در دو مرحله انجام شده است در صورت ادامه الگوی سال گذشته در هفته پایانی سال به حساب صاحبان سهام واریز می شود.

سود سهام امسال چقدر است؟

سال گذشته میزان سودی که در مرحله دوم به صاحبان سهام پرداخت شد نسبت به مرحله اول حدود ۱۷ درصد افزایش داشت. در صورتی که الگوی سال جاری همانند سال گذشته باشد، سود دریافتی در مرحله دوم حداقل ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از سود مرحله اول خواهد بود.

در ۲۳ آذر امسال در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت، صاحبان سهام با سبد ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، سبد ۵۳۲ هزار تومان، ۷۳۶ هزار تومان و یک سبد یک میلیون تومانی مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان. .

سود سهام متوفی چقدر است؟

اندیشه معاصر در ارتباط با سپرده گذاری سود سهام عدالت اسفند ۱۴۰۲ (سود حقوق صاحبان سهام متوفی چقدر است؟) نوشت; طبق روال سالانه، سود سهام عدالت در اسفند ماه به حساب ذینفع واریز می شود. وراث متوفی که تاریخ فوت آنها تا ۱/۵/۱۳۹۹ می باشد جهت دریافت سهام عدالت در سال جاری و سالهای گذشته به کارگزاران بورس، بانک های عامل و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان خود مراجعه نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا