ترندهای روز

مردم این استان‌ها تا ۴۸ ساعت آینده بارانی بپوشند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی استان های مختلف را تشریح کرد.

مردم این استان ها تا 48 ساعت آینده بارانی بپوشند

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان ها گفت:

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز و فردا در شمال استان آذربایجان غربی، برخی از مناطق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات قروین، البرز، استان های تهران، سمنان و همچنین روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ تیرماه) در نیمه شمالی استان های آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات اردبیل و گیلان، دوشنبه (۱ مرداد) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و استان های خراسان شمالی، سه شنبه (۲ مرداد) در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و برخی مناطق استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به ویژه در بعدازظهر و شب بارش شدید باران همراه با رگبار، گاهی رعد و برق و رعد و برق. و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

به دلیل ناپایداری محصول امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و مرکز کرمان، جنوب شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان در روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ ماه) در جنوب سیستان و بلوچستان بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد. . گرد و غبار انتظار می رود.

آسمان تهران فردا (۹ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری و در بعدازظهر وزش باد، افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با کمینه دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و یکشنبه (۳۱ تیرماه) صاف است. و وزش باد، گاهی باد شدید با حداقل دما ۲۷ و حداکثر دما ۳۸ درجه سانتیگراد است.

طی فردا و پس فردا، شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک ترین و اهواز با بیشینه دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم ترین مرکز استان ها پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا