ترندهای روز

مردم این استان‌ها منتظر بارش شدید باشند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش تدریجی دمای هوا از شنبه هفته آینده دوباره آغاز می شود اما شدت گرما مانند روزهای گذشته نخواهد بود.

مردم این استان ها باید منتظر بارش شدید باران باشند

کبری رفیعی با اشاره به اینکه کاهش دما در کشور ادامه خواهد داشت، گفت: امروز (پنجشنبه هشتم شهریور ماه) در مناطقی از گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی از جمله قزوین بارش شدید باران پیش بینی می شود. ، البرز، تهران و سمنان. گاهی اوقات رعد و برق و باد پیش بینی می شود

وی ادامه داد: از فردا (جمعه ۱۸ شهریور) تا یکشنبه (۲۰ شهریور) در مناطق جنوبی و نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان رگبار باران همراه با وزش باد شدید رخ می دهد اما در سایر نقاط کشور جوی آرام پیش بینی می شود. همچنین روند کاهش دما تا روز جمعه در اکثر نقاط کشور ادامه دارد اما از ابتدای هفته آینده روند تدریجی افزایش دما با پدیده وزش باد شدید دوباره آغاز می شود اما موج گرما را تجربه نخواهیم کرد. با شدت دمای روزهای گذشته در وضعیت جوی کشور. .

مردم این استان ها باید منتظر بارش شدید باران باشند

رفیعی در ادامه تاکید کرد: طی ۵ روز آینده استان های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز کشور، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز و مرکزی که در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی از نقاط باعث گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا می شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است، در بعدازظهر افزایش ابر همراه با احتمال رگبار و رعد و برق و گاهی اوقات افزایش وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۴ درجه سانتیگراد و فردا. صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و گاهی افزایش وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا