ترندهای روز

مردم این استان‌ها منتظر سورپرایز پاییزی باشند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (پنجشنبه) و فردا در شمال، شمال شرق، شمال غرب و برخی استان های مرکزی رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مردم این استان ها باید منتظر سورپرایز پاییزی باشند

امروز و فردا در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه ها و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق در خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوبی افزایش ابر، باران سیل آسا ، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

روز شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می دهد.

روز یکشنبه در شمال استان آذربایجان غربی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و روز دوشنبه در گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه در شرق، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و از جمعه تا دوشنبه در شرق و برخی مناطق غرب وزش باد شدید و در برخی ساعات خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق خواهد بود. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۹ و کمینه دمای هوا به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا