اخبار اقتصاد ایران

مردم برای خرید خودرو عجله نکنند | به نقطه‌ای می‌رسیم که خودروسازان باید وام بدهند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید و عرضه خودرو به زودی به جایی می رسد که خودروسازان برای فروش خودرو به مردم وام بدهند.

ایران تحلیل به نقل از مهرعباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت تولید و عرضه خودرو گفت: به زودی به جایی می رسیم که خودروسازان مجبور شوند وام بدهند و خودروهای خود را به فروش برسانند. اقساط تا مردم بتوانند ماشین بخرند.»

وی افزود: البته خودروسازان در حال حاضر این کار را انجام می دهند، در صورت تحقق برنامه های آماده شده در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان برای خرید خودرو به مردم وام بدهند.

علی آبادی تاکید کرد: بنابراین مردم برای خرید خودرو عجله نکنند و آن را به عنوان کالای سرمایه ای نخرند و در پارکینگ خود نگهداری کنند.

وی با بیان اینکه احساس نگرانی از کاهش ارزش ارز گاهی منجر به چنین اتفاقاتی می شود، گفت: بسیاری از پدیده های اقتصادی ناشی از احساس جامعه است، البته از آنجایی که احساس جامعه ناشی از عوامل مختلفی است، باید احترام. اما مردم باید بدانند که وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود است.

علی آبادی با تاکید بر اینکه مردم خودروهایی را که می خرند ثبت نام نکنند، گفت: توصیه می کنم با بررسی این کار را انجام دهند زیرا ممکن است بعدا دچار مشکل شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها میزان تولید و عرضه خودرو به حدی می رسد که بیش از تقاضا در بازار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا