ترندهای روز

مردم تهران تا این تاریخ میزبان باران پاییزی هستند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم بارش های پراکنده تا روز چهارشنبه (۷ شهریور) و افزایش نسبی دما خبر داد.

بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌بینی آسمان استان تهران امروز (۲۶ شهریور ماه)، نیمه ابری، در برخی ساعات با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی اوقات پیش‌بینی می‌شود. رگبار و رعد و برق به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات شمالی استان. .

مردم تهران تا این تاریخ میزبان باران پاییزی بودند

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریور ماه) با گذر موج ضعیف بر روی استان تهران، آسمان نیمه ابری همراه با افزایش وزش باد، رگبار پراکنده در ارتفاعات و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می شود. .

در روزهای سه‌شنبه و جمعه (۲۷ و ۳۰ شهریور) آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش باد و در مناطق پرتردد شهری در برخی ساعات غبار محلی رقیق و کاهش کیفیت هوا، افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها به ویژه ازن و ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون انتظار می رود.

از سه شنبه تا چهارشنبه افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم ترین ایستگاه های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده اند.

آسمان تهران فردا (۲۷ شهریور) صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد افزایش می یابد و در روز چهارشنبه (۲۸ شهریور) کمی پیش بینی می شود. ابری تا نیمه ابری از بعدازظهر وزش باد افزایش می یابد گاهی وزش باد شدید. با احتمال گرد و غبار حداقل دمای ۱۹ و حداکثر ۳۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا