ورزشی

مردم فکر می‌کنند نام من ژوزه هری مورینیو پاتر است

به گزارش ورزش۲۴، رم در هفته های اخیر نتایج بدی کسب کرده است و حذف از کوپا ایتالیا توسط لاتزیو باعث شد نتایج ضعیف این تیم ادامه پیدا کند. با این حال ژوزه مورینیو معتقد است تیمش نتیجه بدی نگرفت.

سرمربی پرتغالی پیش از دیدار با میلان در سری آ گفت: تنها چهار امتیاز با حضور در جمع چهار تیم بالای جدول فاصله داریم. در حال حاضر برای یک چیز بسیار مهم (کسب سهمیه لیگ قهرمانان) می جنگیم. متاسفم که فردا در کنار زمین نخواهم بود اما شرایط آنطور که منعکس شده نیست (سرمربی پرتغالی حق ندارد در این دیدار روی نیمکت تیمش بنشیند و محروم است). تیم هایی که برای رتبه چهارم رقابت می کنند قوی تر از ما هستند اما ما رم هستیم و مردم فکر می کنند نام من خوزه هری مورینیو پاتر است بنابراین انتظارات بیشتر است. فصل ما خیلی ضعیف شروع شد. هشت امتیاز از دست دادیم. تیم کاملی برای شروع فصل نداشتیم اما باید جبران کنیم.

۳۰ روز تا تغییر شکل رم یا اخراج

سرمربی پرتغالی از سوی هواداران رم حمایت می شود اما اعضای هیئت مدیره از نتایج ضعیف ناراحت هستند. اگرچه مورینیو رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رساند تا این تیم پس از ۱۴ سال قهرمان شود و به فینال لیگ اروپا راه یابد، اما دو مقام ششمی متوالی در سری آ مانع از ورود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا شد. در این فصل شرایط تغییری نکرده و رم در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که مورینیو تنها یک ماه فرصت دارد تا این تیم را به جمع چهار تیم برتر بازگرداند. قرارداد او در تابستان به پایان می رسد و اگر نتایج مساعد نباشد، ممکن است سرمربی پرتغالی برکنار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا