ارزهای دیجیتال

مردم کدام کشورها در شبکه‌های اجتماعی بیشتر آنلاین هستند؟

در کشورهای غربی ، استفاده از رسانه های اجتماعی بیشتر برای ارتباطات حرفه ای ، تبلیغات و سرگرمی است ، در حالی که در سایر کشورها مانند آفریقا یا آسیا ، از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری مهم برای تعامل اجتماعی و اوقات فراغت استفاده می شود. این اختلافات به ساختار فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی هر کشور بستگی دارد.

براساس آخرین گزارش های ما ، ما اجتماعی هستیم ، برخی از کشورها در سراسر جهان نسبت به سایرین در دنیای دیجیتال به طور قابل توجهی غرق شده اند.

در این گزارش ها ، کنیا و آفریقای جنوبی با استفاده متوسط روزانه از رسانه های اجتماعی در صدر رسانه های اجتماعی قرار دارند. این کشورها با فاصله قابل توجهی از سایر کشورها ، استفاده از سیستم عامل های اجتماعی را هدایت می کنند.

در طول برزیل ، فیلیپین و نیجریه حدود ۱ ساعت و ۲ دقیقه در روز در روز دیگر است. این کشورها با فرهنگ های متنوعی و اتصال به اینترنت رو به رشد به مکان های زندگی برای اطلاعات و فعالیت های دیجیتالی تبدیل شده اند.

به طور متوسط ، کاربران جهانی ۲ ساعت و ۵ دقیقه را در رسانه های اجتماعی می گذرانند. این تعداد نه تنها نشان دهنده وابستگی روزافزون به سکوهای اجتماعی است ، بلکه نشان دهنده موقعیت غیرقابل انکار این رسانه ها در زندگی روزمره کاربران در سراسر جهان است.

در ایالات متحده ، میانگین استفاده روزانه از رسانه های اجتماعی حدود ۲ ساعت و ۲ دقیقه است.

در اروپا استفاده از رسانه های اجتماعی در کشورهای مختلف تا حدودی متفاوت است. در آلمان ، بریتانیا و فرانسه ، استفاده روزانه از رسانه های اجتماعی به طور متوسط ۱ و ۲ دقیقه تا ۲ ساعت است. این پایین تر از کشورهای آفریقایی است.

با این حال ، آمار ژاپن بسیار جالب است. استفاده ژاپنی از شبکه های اجتماعی به طور متوسط فقط ۵ دقیقه در روز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا