ترندهای روز

مردی اشتباهی ۱۸ سال قبض برق همسایه را پرداخت کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

هنگامی که یکی از ساکنان کالیفرنیا شروع به توجه به قیمت قبض برق ماهانه خود کرد، متوجه شد که یک اشتباه برای ۱۸ سال بیش از مصرف شخصی او هزینه داشته است.

کن ویلسون، که از سال ۲۰۰۶ به تنهایی در یک مجتمع آپارتمانی در وکاویل، کالیفرنیا زندگی می کند، گفت که چند ماه پیش متوجه افزایش غیرعادی صورت حساب خود شده است.

او در تلاش برای کاهش هزینه ها، سعی در کاهش مصرف برق داشت و برای این منظور دستگاهی برای نظارت بر وات دستگاه خود خریداری کرد.

او گفت: «حتی پس از اینکه همه چیز را خاموش کردم و برای بررسی کنتورم به بیرون رفتم، دیدم که کنتور همچنان کار می کند. باورم نمی شد.”

ویلسون گفت که در مورد این مشکل با شرکت برق منطقه ای اقیانوس آرام (PG&E) تماس گرفت و آنها نماینده ای را برای بررسی کنتور به آپارتمان او فرستادند.

بررسی ها نشان داد که ظن او بی اساس نبوده و آقای ویلسون از سال ۲۰۰۹ قبض برق آپارتمان همسایگی اش را پرداخت می کرده است.

سخنگوی شرکت برق گفت: بررسی های اولیه ما نشان داد که مبلغ قبض یکی از مشتریان ما از سال ۱۳۸۸ توسط آپارتمان دیگری پرداخت می شود.

در بیانیه منتشر شده، این شرکت به اشتباه خود اعتراف کرد و گفت: متعهد به اصلاح وضعیت با مشتری است.

در همین حال، آقای ویلسون می گوید که از زمانی که در سال ۲۰۰۶ به مجتمع نقل مکان کرد، با همان شرکت قرارداد بسته است و به همین دلیل است که او معتقد است این اشتباه پرهزینه طولانی تر بوده است.

یکی از سخنگویان گاز و الکتریک اقیانوس آرام گفت: ما صمیمانه از این موضوع عذرخواهی می کنیم و از هر گونه ناراحتی ناشی از طولانی مدت این موضوع متاسفیم.

مقامات شرکت گفتند که کنتور آقای ویلسون را درست کردند تا او فقط سهم برق مصرفی خود را بپردازد. بیش از ۶۰۰ دلار از مابه التفاوت ما به حساب او واریز شده است.

این شرکت برق از مشتریانی که نگران استفاده و قبوض خود هستند، خواست برای جلوگیری از چنین مواردی، شماره شناسه کنتور بر روی کنتور برق خود را با شماره قبض ماهانه خود چک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا