ترندهای روز

مردی می‌‌گوید پسرش را در پی آزارهای مستمر کشت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

موسی رضازاده بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ساعت ۲ بامداد دوشنبه با تماس ماموران پلیس آگاهی مبنی بر فوت پسر ۲۰ ساله ای در یکی از بیمارستان های پایتخت بر اثر اصابت دو ضربه چاقو در یکی از بیمارستان های پایتخت جان خود را از دست داد. پشت و کمرش

ماموران کلانتری که توسط کادر درمانی بیمارستان از مرگ این پسر جوان مطلع شده بودند به بازپرس جنایی گفتند که با توجه به مدارک پرونده پزشکی متوفی ساعت ۲۲ روز یکشنبه توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل شد. پس از آن پسر جوان چند ساعتی در بیمارستان بستری و اقدامات پزشکی لازم برای نجات جان او انجام شد اما حدود چهار ساعت بعد جان باخت.

به این ترتیب بازپرس رضازاده به همراه تیم جنایی در بیمارستان حضور یافتند. در تحقیقاتی که با حضور تیم تحقیقات جنایی آغاز شد، مشخص شد درگیری مرگباری در منزل مقتول رخ داده و وی پس از درگیری با پدرش مجروح شده و جان خود را از دست داده است.

ماموران برای تحقیقات بیشتر به خانه پسر جوان رفتند و یک چاقوی خون آلود که به نظر می رسید یک سلاح قتل باشد، پیدا کردند.

پس از آن خانواده پسر جوان مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد خانواده او در خانه ای سه طبقه زندگی می کنند. متوفی با پدر و مادرش در طبقه اول، یکی از خواهرانش در طبقه دوم و خواهر دیگرش با همسرش در طبقه سوم زندگی می کنند. با کشف چاقوی خونین، فرضیه قتل قوت گرفت و در نهایت پدر خانواده گفت: ما در خانه راحت نبودیم. پسرم دو سال پیش معتاد شد و شیشه مصرف می کرد. از دیگر فعالیت های او، بازی با دوستان هم ما را آزار می داد، بارها تلاش کردیم که او را ترک کنیم، اما نتیجه ای نداشت. در این مدت همیشه با ما درگیر بود و با چاقو ما را تهدید می کرد و کتک می زد. او من، مادرش و خواهرانش را کتک می زد. حتی همسایه ها هم از رفتار او منزجر شده بودند. همیشه از ما پول می گرفت. شب حادثه هم پول می خواست. او به مادرش رسید و همسرم را به شدت کتک زد و سپس به طبقه بالا رفت و خواهرش را کتک زد و سپس به طبقه سوم رفت و خواهر دیگرش را جلوی چشم دامادم کتک زد. من هم به سمتش رفتم تا جلوی او را بگیرم اما نتوانستم به او برسم و برای ترساندن او چاقویی را در طبقه سوم برداشتم اما او به کارش ادامه داد و من دو ضربه به او زدم. من اصلاً قصد کشتن او را نداشتم و وقتی او آن را بیرون کشید، دو ضربه به او زدم و سپس او را به بیمارستان رساندیم که چند ساعت بعد فوت کرد. الان پشیمونم

در پی این اعترافات، بازپرس جنایی دستور دستگیری این مرد را به اتهام قتل پسرش صادر کرد و پرونده این مرد که بیش از ۸۰ سال سن دارد هم اکنون در اختیار کارآگاهان اداره دهم است. تحقیقات پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا