ترندهای روز

مرد آدم‌ربا در قتل ۲ دختر جوان مجرم شناخته شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک شب در نوامبر ۱۹۹۲، آنجلا بروسو ۲۲ ساله در حالی که دوچرخه سواری می کرد در امتداد کانال آریزونا در منطقه فینیکس ایالات متحده ناپدید شد. صبح روز بعد، پلیس جسد بی سر او را در نزدیکی مسیر دوچرخه سواری کشف کرد و تحقیقات نشان داد که او به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است. در پی این جنایت هولناک، تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد. ماموران با ده ها نفر از افرادی که در زمان قتل در آن منطقه زندگی می کردند یا بودند، مصاحبه کردند، اما هیچ اثری از قاتل پیدا نشد.

تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ۱۰ ماه بعد ملانی برناس ۱۷ ساله هنگام دوچرخه سواری شبانه خود در امتداد کانال آریزونا ناپدید شد. جسد او نیز صبح روز بعد پیدا شد، در حالی که بررسی ها نشان می داد با ضربات متعدد چاقو کشته شده است.

علاوه بر این، با توجه به نوع قتل و نحوه استفاده از چاقو، پلیس این احتمال را مطرح کرد که قاتل جراح یا نیروی ویژه ارتش باشد. کارآگاهان با اینکه موفق شده بودند قاتل را پیدا کردند اما برای شناسایی او در بن بست قرار گرفتند. این قتل ها برای مدت طولانی مردم منطقه فونیکس را شوکه کرد و مردم و رسانه ها قاتل را «شکارچی زامبی» نامیدند. تحقیقات در این پرونده سال ها متوقف شد تا اینکه چند سال پیش رسیدگی به این جنایات از سر گرفته شد. دی‌ان‌ای قاتل که در محل قتل‌ها رها شده بود، در بانک ژنتیک آمریکا ثبت شد و از این طریق اولین سرنخ به دست آمد. دینا به دست آمده از صحنه جرم با NA ثبت شده شخص دیا تطبیق داده شد و برایان پاتریک میلر شناسایی و دستگیر شد. برایان در اکتبر ۲۰۲۲ محاکمه شد و خود را بی گناه دانست. با این حال خانواده قربانیان منتظر اعلام حکم پرونده بودند و سرانجام چند روز پیش قاضی دادگاه عالی ماریکوپا برایان پاتریک را در ۲ فقره قتل درجه یک، ۲ فقره آدم ربایی، یک مورد تجاوز جنسی و یک مورد تجاوز جنسی مجرم شناخت. یک مورد تلاش برای تجاوز جنسی شناسایی و به زودی حکم دادگاه در مورد وی صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا