ترندهای روز

مرد آشنا به من تجاوز کرد، کشتمش

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این متهم پس از قتلی که در تهران انجام داده بود به مکان نامعلومی متواری شده بود که توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرستان یزد دستگیر و به تهران منتقل شد.

پرونده قتلی که این جوان ۲۲ ساله متهم است از سوی بازپرس موسی رضازاده در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی است. بازپرس رضازاده در روز چهارم اسفند سال گذشته نیز مطلع شد که یک مرد میانسال در ساختمانی در شهر غرب که محل سکونت اتباع افغانستان است کشته شده است. لذا دستور حضور تیم های تحقیقات جنایی را صادر کرد و خود راهی محل شد.

بازپرس و تیم های تحقیقات پزشکی قانونی، شناسایی هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که بر اثر اصابت دو ضربه به سر، جان باخت. سپس چوبی که به نظر ابزار قتل بود در همان ساختمان کشف شد که آثار خون روی آن دیده می شد.

در تحقیقات ماموران مشخص شد مرد متوفی نگهبان آن ساختمان بوده و خواهرزاده وی جسد را پیدا کرده و به پلیس آگاهی اطلاع داده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد پسری افغان که به همراه خواهرزاده مقتول به آنجا می رفت مرتکب قتل شده و متواری است. این اطلاعات پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته که تصویر متهم ۲۲ ساله را ضبط کرده بود به دست آمد.

در پی این اطلاعات تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه سرنخ هایی در شهرستان یزد به دست آمد. با جستجوی سرنخ ها، کارآگاهان اداره دهم مطمئن شدند متهم تحت تعقیب به شهرستان یزد رفته و در ساختمانی مشغول به کار است. در نهایت با دریافت دستور قضایی دو روز پیش برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

متهم پس از دستگیری به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: شب قتل مقتول با من تماس گرفت و گفت خواهرزاده اش آمده است. به همین دلیل از من دعوت کرد که به آنجا بروم. وقتی به آنجا رسیدم، خواهرزاده او آنجا نبود. مقتول به من چای داد که بعداً متوجه شدم مسموم شده است. بعد از نوشیدن چای بیهوش شدم و او به من تجاوز کرد. به همین دلیل وقتی به هوش آمدم با او درگیر شدم و با چوب او را کشتم و سپس فرار کردم.

بر اساس این گزارش تحقیقات از متهم در حال حاضر ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا