ترندهای روز

مرد انتقام‌جو در خوابگاه دختران دست به جنایت زد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

به گزارش رسانه های هندی، عصر ۲ مردادپلیس شهر بنگلور هند درگیر جنایتی هولناک در هاستل پی جی در منطقه مجلل کورامانگالا شد. این خوابگاه محل سکونت دختران و زنانی بود که برای کار به این شهر می آمدند.

هنگامی که ماموران به محل جنایت رسیدند، دخترانی که در این خوابگاه اقامت داشتند به پلیس گفتند که با شنیدن فریادهای کریتی کوماری ۲۴ ساله از اتاق خود بیرون آمدند. اما خیلی دیر شده بود. ضارب مخفیانه وارد خوابگاه شد، کریتی را از اتاقش بیرون کشید و با چاقویی که بر گلویش داشت او را کشت.

کریتی کوماری اهل بیهار بود و برای کار در مزرعه خصوصی به این شهر آمده بود و با همکارش در این خوابگاه اقامت داشت.

تحقیقات پلیس نشان داد که آبیشک (قاتل)، اهل بوپال در مادیا پرادش، نامزد همکار کریتی بوده است.

روز جمعه تصاویر هولناک دوربین های مداربسته از قتل وحشیانه یک دختر جوان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. در این ویدئو مشاهده می شود که مردی وارد راهروی خوابگاه می شود و درب یکی از اتاق ها را می زند و زنی را بیرون می کشد. قربانی در مقابل حمله مقاومت می کند اما قاتل به زودی بر او چیره می شود و با ضربه ای به گلویش او را می کشد و فرار می کند. این ویدئو باعث ترس و خشم مردم شد و با توجه به حساسیت این موضوع، پلیس عملیات گسترده ای را برای دستگیری قاتل آغاز کرد.

بعداً مأموران سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد قاتل در مادیا پرادش مخفی شده است. بر همین اساس شنبه گذشته کارآگاهان به مخفیگاه وی رفته و وی را دستگیر کردند. این مرد در بازجویی ها گفت: با دوست کریتی (کشته شده) نامزد کرده بودم. اما بعد از مدتی به دلیل بیکاری مشکلاتی بین من و نامزدم پیش آمد و مدام در حال دعوا بودیم. این درگیری ها باعث ایجاد تنش بین من و نامزدم شد و من کریتی را مسئول دانستم. حتی متوجه شدم که کریتی به نامزدم کمک کرده تا به یک خوابگاه جدید برود و از من پنهان شود.

قاتل ادامه داد: وقتی نامزدم به تماس های من جواب نداد عصبانی شدم و چون فکر می کردم کریتی مسئول همه این حوادث است به خوابگاه محل اقامت او رفتم و او را کشتم. با اعترافات قاتل به زودی در دادگاه محاکمه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا