ترندهای روز

مرد بریتانیایی در سن ۹۵ سالگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

یک مرد بریتانیایی در سن ۹۵ سالگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و مسن ترین فارغ التحصیل دانشگاه شده است. او اکنون به فکر رشته دیگری برای ادامه تحصیل است. روانپزشک بازنشسته دیوید مارگو از دانشگاه کینگستون با مدرک کارشناسی ارشد در فلسفه مدرن اروپا فارغ التحصیل شد. او معتقد است که همیشه باید خود را با مسائل مختلف محک بزند. حتی وقتی پیر شده است.

به گزارش بی بی سی، دیوید مارجوت (دیوید مارجوت) که خود روانپزشک است پس از ۷۲ سال از دریافت آخرین مدرک خود از دانشگاه کینگستون لندن فارغ التحصیل شد. دکتر مارگو اکنون در حال بررسی یک دکترای پاره وقت است که احتمالاً تا ۱۰۲ سالگی ادامه خواهد داشت. او گفت که گرفتن این مدرک کار دشواری است، زیرا حافظه او مانند گذشته قوی نیست.

دکتر مارگو به کسانی توصیه می کند که پس از چندین دهه غیبت دوباره وارد دانشگاه شوند: «این یک قمار است، اما نکته اصلی این است، اگر چیزی است که به آن علاقه دارید، آن را انجام دهید». من خوش شانس بودم که اساتیدی در سطح جهانی داشتم و این تجربه بسیار مثبتی بود.»

او می گوید:

“من فکر می کنم مهم است که همیشه خود را به چالش بکشید. حتی وقتی پیر شدی.”

دکتر دیوید مارگو به همراه پسر و دامادش در مراسم فارغ التحصیلی شرکت کردند. او که همسرش را پس از ۶۵ سال زندگی مشترک از دست داد، گفت: دوره فوق لیسانس برایش مهم است که ذهنش را مشغول کند. پروفسور استلا سندفورد که به مارگوت تدریس می کرد و استاد راهنمای پایان نامه او بود، گفت: “دیوید با سابقه کاری درخشان به کینگستون آمد؛ “او دانش و تجربه زیادی را در بحث های کلاس به ارمغان آورد.”

استاد او می‌گوید: «می‌دانیم که تنوع در کلاس بحث‌های پربارتر و جالب‌تری ایجاد می‌کند، و نباید فراموش کنیم که این شامل تنوع نسلی نیز می‌شود.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا