ترندهای روز

مرد جوان به دروغ خودش را ربود تا با دوستانش به سفر خارج برود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش زن جوانی وارد کلانتری شد و از ربوده شدن شوهرش خبر داد.

وی گفت: چند شب پیش من و همسرم که مهندس برج است مهمان خانه یکی از دوستان بودیم اما در بازگشت خودروی پژو راهمان را مسدود کرد. ۲ مرد نقابدار و مسلح از پژو پیاده شدند و شروع به تهدید کردند. سپس لوله اسلحه خود را روی سر همسرم گذاشتند و با تهدید او را سوار ماشینشان کردند. بعد به من گفتند اگر چیزی به پلیس بگویم همسرم را می کشند و می برند. زن جوان ادامه داد: ساعتی بعد در حالی که هنوز وحشت زده و شوکه بودم، پیامی از سوی آدم ربایان برایم ارسال شد. گفتند اگر ۵ میلیارد تومان ارز دیجیتال به آنها ندهم شوهرم را می کشند. حتی صدای گریه و التماس و تصاویر شکنجه شوهرم را برایم فرستادند و من دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم برای نجات شوهرم از پلیس کمک بخواهم.

تحقیقات پلیس با شکایت این زن آغاز شد. بررسی دوربین های مدار بسته اظهارات زن جوان را تایید کرد و نشان داد سرنشینان خودرو پژو شوهر او را ربوده اند اما نه چهره و نه شماره پلاک آنها مشخص نیست. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، مهندس ربوده شده پس از ۸ روز با پای خود به خانه بازگشت و گفت که آدم ربایان او را آزاد کرده اند. زمانی که این مرد مقابل افسر پلیس قرار گرفت، توضیح داد: پژو سواران پس از ربودن من، مرا به باغی بردند و در آنجا زندانی کردند. اما پس از ۸ روز گروگان گیری، وقتی نتوانستند به خواسته خود برسند، مرا سوار همان ماشین کردند و دست و پایم را بسته در مکانی دورافتاده رها کردند. آن شب رهگذری نزد من آمد و دست و پا و چشمانم را باز کرد و نجاتم داد.

با اظهارات این مرد اگرچه مدعی بود دیگر از آدم ربایان شکایتی ندارد، اما تحقیقات برای شناسایی آنها ادامه یافت.

مهندس جوان مدعی شده بود که در تمام مدت گروگانگیری توسط آدم ربایان، او را کتک زده و دست و پایش را بسته اند، اما نکته عجیب این بود که هیچ اثری از شکنجه یا طناب روی دست و پاهایش نبود. ، یا بدن ماجرا زمانی عجیب‌تر شد که مأموران که گمان می‌کردند مهندس جوان رازی را از آنها مخفی می‌کند، به تحقیق ادامه دادند و متوجه شدند که در پاسپورت گروگان، مهر خروج از کشور ثبت می شود و بلیط پرواز خارجی به نام او صادر می شود. او کشور را ترک کرد و در همان شبی که ربوده شد به فیلیپین رفت. همین کافی بود تا فرضیه آدم ربایی ساختگی قوت بگیرد و دست جوانی که مهندس عمران و برج ساز بود برگردانده شود.

مرد برج سناریوی آدم ربایی خود را برای رفتن به یک سفر مجردی با دوستانش طراحی کرده بود، اما فکر نمی کرد پلیس و سیستم قضایی این ماجرا را باز کنند. گفت: همسرم زن بسیار کنترل کننده ای است و اجازه نمی دهد بدون او جایی بروم. اما من می خواهم با دوستانم وقت بگذارم و با آنها به مسافرت بروم. به خاطر همین محدودیت ها بود که مجبور شدم سناریوی آدم ربایی خودم را طراحی کنم. وقتی شنیدم که دوستانم به یک سفر مجردی می‌روند، یک آدم‌ربایی ساختگی برنامه‌ریزی کردم و در این مدت با دوستانم در فیلیپین سرگرم تفریح ​​بودم. هر از چند گاهی دوستانم عکس و صدای من را برای همسرم می فرستادند تا شک نکند. اگر می دانستم شکایت می کند هرگز چنین نقشه ای نمی کشیدم اما افسوس که در نهایت دستم از دستم در رفت.

وقتی همه چیز مشخص شد و همسر این مهندس برج متوجه شد که تمام این ۸ روز سخت و ترسناک، ساختگی و بازی عجیبی بوده است، وکیل گرفت و پس از اجرای مهریه خود، درخواست طلاق داد. به این ترتیب سناریوی مرد جوان و سفر تفریحی برای او بهای سنگینی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا