ورزشی

مرد سال آسیا به لیگ ایران می‌آید

در شرایطی که قرارداد انجام شده و اولاد قباد رسما بازیکن گهرزمین سیرجان محسوب می شود، باشگاه مایورکا پالما قهرمان اروپا اسپانیا اعلام کرد که ستاره ایرانی آنها را ترک می کند و به لیگ باشگاهی کشورش بازمی گردد. (ایران) پس از دو فصل. اولاداقباد با سه قهرمانی به حضور موفق دو ساله خود در پالما پایان داد. این بازیکن پیش از پایان فصل لالیگا به مدیران اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را دارد و باشگاه اسپانیایی با وجود حساب روی مسلم برای پروژه فصل آینده، درخواست او را برای ادامه فعالیت حرفه ای در تیم سیرجانی پذیرفت.

اولاداقباد دو فصل پیش از کراپ الوند به مایورکا پالما پیوست و با اولین تجربه خارج از ایران افتخارات بزرگی را به دست آورد و دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و یک قهرمانی جام باشگاه های جهان را به دست آورد که برای هیچ بازیکنی بدون مکث است. این یک دستاورد رویایی است. او همچنین در پالما و با درخشش در جام ملت های آسیا به عنوان مرد سال ۲۰۲۳ آسیا شناخته شد.

باشگاه اسپانیایی همچنین اعلام کرد که برای او در این مرحله جدید در ایران آرزوی موفقیت می کند و از زحمات زیادی که در دوران حضورش در مایورکا انجام داد تشکر می کند.

مایورکا پالما قبل از اولاد قباد نیز با جدایی از آقاپور موافقت کرده بود و همچنین معتقد است که تصمیم حسین طیبی برای جدایی از این باشگاه باعث شده تا در بازار نقل و انتقالات دست و پنجه نرم کنند و برای رقابت های فصل آینده تجدید قوا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا