ترندهای روز

مرد شرور به جرم تجاوز به پسر ۵ ساله به مرگ محکوم شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

متهم که مردی جوان است ابتدا منکر همه چیز شد اما شهادت شاهد و آثار به جا مانده روی لباس کودک نشان می داد که او مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

یک سال پیش مردی با شکایت به پلیس مدعی شد که کودک ۵ ساله اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. وی به ماموران گفت: پسرم با حالتی آشفته به خانه آمد. خیلی گریه می کرد و حالش خیلی بد بود. وقتی از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده است، گفت حامد یکی از اراذل محل به او تعرض کرده است.

با توجه به اینکه موضوع تجاوز به عنف مطرح شد، پرونده مستقیماً به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم دستگیر شد. وی تحت بازجویی قرار گرفت و مدعی شد با پسر ۵ ساله هیچ رابطه ای نداشته است. گفت: این پسر خیلی بازیگوش بود و حیوانات را اذیت می کرد. من او را کتک زدم تا دیگر این کار را نکند، اما پدرش مدعی است که به تلافی کتک زدنم به فرزندش تجاوز کردم.

چند روز بعد پدر مقتول شاهدی را به دادگاه معرفی کرد. این مرد گفت: دیدم حامد پسر را به داخل گاوخانه کشاند. دقایقی بعد پسر با حالتی گیج در حالی که گریه می کرد از گاوخانه بیرون آمد.

شهادت این شاهد توسط پزشکی قانونی تایید شد.

به این ترتیب جلسه محاکمه مرد جوان برگزار شد. با وجود اینکه او هنوز همه چیز را انکار می کرد، پسر جزییات اتفاق افتاده را به دادگاه گفت. این کودک گفت: حامد به بهانه نشان دادن سگ مرا به دامداری کشاند و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

زمانی که متهم مقابل قضات قرار گرفت جرم خود را نپذیرفت و گفت: من به پسر آسیب نزدم. او همیشه با دوستانش در اطراف مزرعه بازی می کرد. ممکن است بچه های دیگر او را مسخره کرده باشند.

در پایان جلسه قضات وارد دادگاه شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده متهم را به اعدام محکوم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا