ترندهای روز

مرد شیطان‌صفت ۲ زن جوان و دختری ۵ ساله را بعد از تجاوز کشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

به گزارش رسانه های کنیا، در ۱۴ ژوئن سال جاری، کشف جسد دختری ۵ ساله به نام موانگی آلیس در مزرعه ذرت در حومه شهر ناکورو در کنیا پلیس را به تحقیقات جنایی کشاند.

جسد این دختر در حالی پیدا شد که بررسی ها نشان می داد او با ضربات متعدد چاقو شکنجه و کشته شده است. جسد این دختر توسط افرادی که در جستجوی دختر گمشده وارد مزارع ذرت شده بودند پیدا شد. با حضور پلیس در محل، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای کشف راز این جنایت هولناک آغاز شد.

چند هفته بعد در حالی که هنوز سرنخی از عامل جنایت وجود نداشت، پلیس جسد دیگری را در یکی از مزارع ذرت اطراف شهر کشف کرد. دومین قربانی نیز خانمی ۳۴ ساله به نام منگی بود که بر اثر ضربات چاقو و اصابت جسم سنگین به سر و بدنش جان باخت. در ادامه تحقیقات مشخص شد این زن قبل از کشته شدن مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه یک روز بعد جسد سومین قربانی کشف شد. او زنی ۲۸ ساله به نام مورا موگامبی بود که با ضربات چاقو کشته شد. این بار قاتل به قربانی خود تجاوز کرده بود و سپس او را وحشیانه مانند جنایات قبلی کشته بود.

بعداً در حالی که پلیس مطمئن بود با یک قاتل زنجیره ای بی رحم برخورد می کند، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی او آغاز کرد. این تحقیقات پس از چند روز به نتیجه رسید و سرانجام پلیس توانست قاتل ۱۹ ساله Ezekiel Kwame Mwangi را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی قبل از ارتکاب جنایات خود به برنامه ریزی و نظارت بر قربانیان خود پرداخته و در فرصت مناسب با فریب آنها و کشاندن آنها به مکانی خلوت، با تهدید به آنها تجاوز کرده و سپس قربانیان را به قتل می رساند. این مرد در حال حاضر در بازداشت پلیس است و تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا